3 Reacties
2 jaar geleden
Hallo, ik heb hetzelfde voor gehad. Ben intussen aan de 4e andere soort pil, Drovelis, en bij deze werkt het eindelijk allemaal zoals normaal. Geen tussentijdse bloedingen. Ik las wel een stopweek in, kwestie van m'n lichaam de tijd te willen geven. Moet deze pil nu 3 maanden nemen op aanraden van gynaecoloog en nadien doen we een evaluatie. Je lichaam heeft blijkbaar zoizo 3 maanden nodig om te wennen aan een nieuwe of andere pil en soms nog langer na een bevalling. (Ik ben bevallen op 02/02/2023). Veel succes het het geduld hebben, is niet makkelijk i know 馃槄
2 jaar geleden
Jaa lastig en herkenbaar! Bij mij stopte het een week voor m'n stopweek. Toen ben ik die wel echt ingegaan en kwam er ook een echte menstruatie opgang. Dus heb me aan het schema van de pil gehouden. Menstruatie is ind heftiger en langer dan ik gewend ben (maar veeeel minder pijnlijk). Hoop dat dit weer bijtrekt als m'n lichaam weer aan de pil gewend is.
2 jaar geleden
Hmm ja vind t zo lastig idd.. denk dat ik toch maar gewoon de stopweek inlas met risico dat ik dan opnieuw of nog langer ongesteld wordt. Had hiervoor ook altijd deze pil en nooit problemen of doorbraakbloedingen gehad dus vind het zo vreemd