33 Reacties

2 jaar geleden

Is het matrasje dik? Als dat zo is zou ik het zeker niet doen! Wij hebben ons zoontje op vakantie met zijn hoofd tussen het campingbedje en matrasje aangetroffen in de nacht … Heel eng… Nu een speciaal Camping bed matrasje

2 jaar geleden

Wij doen het ook altijd. Past er precies in dus kan niks mee gebeuren na mijn weten..

2 jaar geleden

Matras is 12 cm dik. Ooh huh hoe dan? Dat lijkt me inderdaad eng. Maar eerlijk gezegt, het camping bed matras is hier dikker namelijk 20 cm. Maar hoe kan het dat het hoofdje er tussen kwam dan? Het licht toch klem net als in t ledikant?

2 jaar geleden

Ik ben hier in twee babyspeciaalzaken geweest en daar raden ze aan om een gewoon matrasje in zo'n bedje te leggen als dat niet is om eens een enkele nacht te logeren. Wij hebben daarin dus een gewoon matrasje.

2 jaar geleden

Reactie op MylifeasD

Matras is 12 cm dik. Ooh huh hoe dan? Dat lijkt me inderdaad eng. Maar eerl ...
De zijkanten van een campingbedje zijn zacht dus veren mee. Je moet t zien als elastiek. Dus hoofdje daar tegen aan en is zo tussen gekomen omdat t een dik matras is… Nu een dun matras aangeschaft

2 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje altijd mee op de boot en daar ligt ook een normaal ledikant matrasje dan in, werkt prima en we liggen er toch naast dus als er wat zou gebeuren zijn we er snel genoeg bij

2 jaar geleden

De afmeting is als het goed is hetzelfde dus het kan. Wij zitten middenin verhuizing en verbouwing en ons zoontje slaapt ook in campingbedje met z’n eigen matras vanuit ledikant op zolder.

2 jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Wij doen het ook altijd. Past er precies in dus kan niks mee gebeuren na mi ...
Jaa ik schrik nogal van de eerste reactie hier en dingen op internet. Alleen zit ik nu te lezen en op het park staat ook een camping bed en geen ledikant dus een andere optie is er niet. Er staat overal dat je je kindje moet laten slapen op het harde matras die bij het camping bedje zit maar vind dit zo hard lijkt me zielig en niet lekker ligggen.

2 jaar geleden

Reactie op Inneke

Ik ben hier in twee babyspeciaalzaken geweest en daar raden ze aan om een g ...
Jaa ik dacht ook dat t geen kwaad kon maar op internet staat overal dat ze op dat harde matras moeten wat bij het bedje zit..

2 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

De zijkanten van een campingbedje zijn zacht dus veren mee. Je moet t zien ...
Ja op internet staat dus helemaal geen matras erin doen en hem op het harde matras wat bij het campingbedje zit te leggen die dunne plaat maar dat lijkt me zo zielig

2 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje altijd mee op de boot en daar ligt ook een norm ...
Ooh dat is fijn om te horen ook. Alleen hij heeft wel een eigen kamer op vakantie want hij slaapt niet als hij met ons op de kamer ligt. Hij wil echt alleen zijn.

2 jaar geleden

De afmeting is als het goed is hetzelfde dus het kan. Wij zitten middenin v ...
En ligt jullie kindje bij jullie op de kamer? Hoe doen jullie dit.. ik schrik nogal van internet en de eerste reactie hier. Wil het beste voor mijn zoontje maar vind die harde plaat die erbij zit die word aangeraden zo zielig om hem op te leggen haha.

2 jaar geleden

Reactie op MylifeasD

Jaa ik schrik nogal van de eerste reactie hier en dingen op internet. Allee ...
Ja klopt snap ik. Als ik dat lees denk ik ook.. hmm.. maar hier is het nog nooit fout gegaan en als ik probeer er wat tussen te doen gaat dat niet eens. We hadden er een extra matrasje bij gekocht die speciaal was voor het campingbedje en die vond ik juist gevaarlijk. Die is heel flexibel en een ledikant matras is in dat opzicht veel steviger

2 jaar geleden

Reactie op MylifeasD

En ligt jullie kindje bij jullie op de kamer? Hoe doen jullie dit.. ik schr ...
Nee op de kamer naast ons. Waarom zou kindje niet op een apart matras mogen liggen? Ik vind die harde plaat helemaal niks, lijkt mij dat die erbij zit zodat het transport makkelijker is?

2 jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Ja klopt snap ik. Als ik dat lees denk ik ook.. hmm.. maar hier is het nog ...
Jaaa precies dat laatste wat je zegt heb ik dus ook. Dat matras voor dat bed vind ik echt niks en wij hebben voor in zijn ledikant echt een heel goed matras dus ik dacht eigenlijk nog dit kan wel.. ik ga maar voelen hoe het voelt en anders word het een “gezellige” vakantie ben ik bang 🤣

2 jaar geleden

Nee op de kamer naast ons. Waarom zou kindje niet op een apart matras moge ...
Ik dacht ook dat het voor transport was maar op internet staat dat dit echt het matras is. Als je er een extra matras in legt kunnen ze tussen het matras en de flexibele zijkanten komen en dus stikken..

2 jaar geleden

Reactie op MylifeasD

Ooh dat is fijn om te horen ook. Alleen hij heeft wel een eigen kamer op va ...
Ah oké, ja ze ligt bij opa en oma ook op een andere kamer en ook dan gebruiken we hem gewoon🙈 ben er niet zo bang voor, ik weet hoe ze slaapt… tuurlijk kan het mis gaan maar ben er zelf niet zo bang voor eigenlijk

2 jaar geleden

Wij doen dat echt niet, het zal 99x goed gaan maar het hoeft maar 1x fout te gaan. Een kleintje gaat ontdekken en kan dan met het hoofd naast of onder het matras terecht komen als die niet vast zit. Voor ons eigen campingbedje hebben we een bijbehorend matrasje, die maak je vast in het bedje. Voor een vreemd bedje zou ik gewoon een schone molton + laken meenemen, geen ander matrasje.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Wij doen dat echt niet, het zal 99x goed gaan maar het hoeft maar 1x fout t ...
Helemaal mee eens! Ons zoontje slaapt nu ook 1.5 week in een campingbedje met alleen het dunne matrasje dat erbij zit. Is misschien wat minder comfortabel, maar hij slaapt er super goed in. Ik zou dat risico nooit nemen.

2 jaar geleden

Reactie op millietim

Helemaal mee eens! Ons zoontje slaapt nu ook 1.5 week in een campingbedje m ...
Ik denk dat ze het kwa comfort niet eens merken, mijn kraamzorg vertelde destijds dat baby’s zo weinig gewicht hebben dat ze aan een dun matrasje al voldoende hebben..