19 Reacties

9 maanden geleden

ette tete step n sit Niet inklapbaar, wel super fijn. Leertoren en inklapbaar naar zitje met tafel waar hij dan lekker aan kleurt en puzzels maakt

9 maanden geleden

De leertoren vinden onze kinderen fatastisch. Wij hebben er 1 zelfgemaakt van 2 Ikea krukjes toen de oudste een maand of 15 was. Die is dus niet inklapbaar. Maar beide kinderen gaan er graag op. Helpen in de keuken, handen wassen, koffie voor mama zetten. De oudste kan er inmiddels bij op een kleiner krukje, dus de jongste heeft de leertoren nu vooral in gebruik.

9 maanden geleden

Reactie op Anne1983

ette tete step n sit Niet inklapbaar, wel super fijn. Leertoren en inklapba ...
Deze hebben wij ook. Super fijne leertoren. Ondanks dat wij een heel hoog aanrecht hebben kan ze er prima bij al 🤗

9 maanden geleden

Wij hebben er eentje van Oemmie, kan niet ingeklapt worden. In eerste instantie wilde ik er ook een die ingeklapt kan worden maar ben blij dat ik het niet heb gedaan. Viltjes eronder en ze schuift haar toren nu zelf door de kamer. Als we thuis komen schuift ze nu haar toren al richting de kraan om handjes te gaan wassen en als ik aan het koken ben schuift ze hem wat dichterbij. Werkt erg goed voor ons!

9 maanden geleden

Wij de ACARIFY (via Bol). Inklapbaar en stevig, heel tevreden over!

9 maanden geleden

Precies de reden dat wij er ook een hebben aangeschaft. Wij hebben een inklapbare bij Etsy gekocht. Gisteravond in elkaar gezet. Vanochtend heeft ze er even opgestaan, vond ze leuk. Ik keek er echt naar uit om vanmiddag eindelijk te kunnen koken zonder haar op mijn arm te hebben. Helaas na een dag opvang was de leertoren toch echt geen succes en moest ik haar toch echt tillen. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen maar ik vrees een beetje.

9 maanden geleden

Reactie op Carlalien

Precies de reden dat wij er ook een hebben aangeschaft. Wij hebben een ink ...
Misschien vindt ze het leuk om je te helpen koken? Hier vindt ze het fantadtisch om te helpen. Vaak houdt dat in dat ze dingen aangeeft of dat ze roert in een bakje snijafval haha.

9 maanden geleden

Reactie op Carlalien

Hier is niets een succes na een dag opvang, vooral geen nieuwe dingen.😊 zoon vind het al leuk om met een lepel in een leeg bakje te roeren. Het meeste wat hij in handen krijgt beland op de grond, dus laat hem niet nog niet met echt eten bezig 😉

9 maanden geleden

Reactie op Carlalien

Welke heb je gekocht? Ik zit ook al op Etsy te kijken

9 maanden geleden

Reactie op anne-91

Welke heb je gekocht? Ik zit ook al op Etsy te kijken

9 maanden geleden

Reactie op Zinin

Misschien vindt ze het leuk om je te helpen koken? Hier vindt ze het fantad ...
Ze wil heel graag helpen bij alles. Maar tijdens het koken wil ze vooral vastgehouden worden en niet zelf staan 🤣

9 maanden geleden

Hi hi! Wij hebben de Ette Tete Step 'n Sit - Leertoren . We zijn er ontzettend blij mee :) Heel handig in de klappen als tafeltje waar ze aan kunnen zitten! Echt een top aankoop :)

8 maanden geleden

Het is uiteindelijk deze geworden!

8 maanden geleden

Reactie op anne-91

Het is uiteindelijk deze geworden!
Hoe vind hij het? Gebruik je hem veel? En wil je een linkje delen 😊

5 maanden geleden

Heb je deze in een kleur gekocht en was deze gelakt? Wij overwegen khaki/naturel, maar ik zie niet duidelijk of deze dan wel of niet gelakt is.

5 maanden geleden

Wij hebben deze van Etsy: https://www.etsy.com/nl/listing/1781235940/ Echt een top ding, vouwt heel smal op en is stevig. Heel blij mee!

5 maanden geleden

Reactie op Suusrp

De leertoren vinden onze kinderen fatastisch. Wij hebben er 1 zelfgemaakt v ...
Die willen wij ook maken inderdaad. Heeft het echt meerwaarde? We hebben hier nu een krukje van ikea en ze komen allebei (bijna 2 en net 4) bij de kraan enz. Ik vraag me alleen af of het echt veel anders is als een gewoon krukje. We hebben nu de bekvam van ikea in de keuken