1057 Reacties

2 jaar geleden

Grote zus leest voor. Er werd vooral op haar gelet, t boek was niet zo interessant haha

2 jaar geleden

Inslaap vallen tijdens het eten van fruit uit zn speentje😂😂 Heb hem daarna wel gelijk in bed gelegd🫣😂
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst door de wasstraat. Mevrouw begreep er maar weinig van 🤣

2 jaar geleden

Reactie op KvanIjC

Vandaag voor het eerst door de wasstraat. Mevrouw begreep er maar weinig va ...
Die wil ik ook nog eens uit proberen 🤣 die van mij slaapt alleen regelmatig in de auto

2 jaar geleden

Overleden door al dat intensieve rollen 😂

2 jaar geleden

Reactie op desperate23

Overleden door al dat intensieve rollen 😂
Is ook zo vermoeiend 🤣

2 jaar geleden

alles in zn mond proberen te stoppen😂 met zo’n mega kubus ziet dat er wel heel grappig uit

2 jaar geleden

Zijn dat mijn handjes?

2 jaar geleden

Boekje lezen

2 jaar geleden

Keihard lachen om mama die eigenlijk alleen maar roept he jij daar, terwijl andere mama een hobbelige weg maakt met haar been
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en bizarre bevallingsverhalen

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over de ontwikkeling van je baby. Welke mijlpalen kan je verwachten? Verder klapperen onze oren van de meest bizarre bevallingsverhalen van onze communityleden. En we buigen ons over de vraag of vrouwen geschikter zijn in opvoeden dan mannen. Want daarover zijn nogal wat hardnekkige denkbeelden.

2 jaar geleden

Ik zou zo 10000 foto’s kunnen plaatsen😂😍❤️ ben gewoon zo verliefd op mijn eigen kind😂

2 jaar geleden

Zeg mama geef mij nou ook eens een slokkie drinken

2 jaar geleden

Rondvliegen met papa

2 jaar geleden

Reactie op mitchella22

Ik zou zo 10000 foto’s kunnen plaatsen😂😍❤️ ben gewoon zo verliefd op mijn ...
Hahahahaaa herkenbaar.. spam de app maar vol hoor 🤣

2 jaar geleden

Verbaasd zijn dat er iets in de weg staat van zijn “rolbaan “ Ik wil eigenlijk ook 1000 foto’s per dag sturen want ik vind m’n eigen kind super leuk en grappig 😂

2 jaar geleden

Gevecht met bramen

2 jaar geleden

Ik vind dat ie hier echt heel schattig zit. Hij kan helemaal niet zitten. T was 1 sec voor de foto. Zodat we konden doen alsof hij al kon zitten. Aangezien hij denkt dat ie al zo ver is dat ie zelfs kan staan.

2 jaar geleden

Die trotse blik dat ie helemaal hier naartoe is gerold 😂

2 jaar geleden

Hier lijkt ie echt heeeeeel bol Oké nu zijn jullie weer aan de beurt hoor 😂😂

2 jaar geleden

Blij met haar staartje😂❤️ ze vind het geweldig als ik zo aan haar friemel🥰