5 Reacties

vorige maand
Bij de action hebben ze vloerpuzzels met grote stukken, die vindt mijn zoontje van net 2 erg leuk om te maken

vorige maand
Bij de intertoys hebben ze hele leuke puzzels van ravensburger. Ik weet niet of ze vaker puzzelt, maar wij halen daar nu voor onze 2 jarige de puzzels met 24 stukjes (bijvoorbeeld Frozen, Bing, paw patrol)
Het zijn ook xl vloerpuzzels, dus leuk om samen te doen.

vorige maand
Reactie op Katrien32
Wauw 24 stuks! Hoe oud is ze? 2 jaar en.... maanden?
2 jaar en 2 maanden, maar haar grote zus is ook gek van puzzels dus haar interesse ligt daar ook.
Ze hebben verschillende puzzels daar overigens. Mocht je het nog niet vaak gedaan hebben, hebben ze vaak bij een bibliotheek leenpuzzels. Dan kan je kijken hoe je kindje het vindt馃槉

3 weken geleden
Ik heb ook een kind dat dol is op puzzelen. Maakt nu tm 42 stukjes (maar wel met veel kleurtjes/figuurtjes in de puzzel). Ik zag laatst ergens dat ze ook puzzeltrio's van Djeco voor 2+, en bij de opvang zie ik vaak van die houten knopjespuzzels liggen. Die zijn ook leuk om mee te beginnen. Ik had met vriendinnen wat uitgewisseld en via marktplaats/Vinted, want na een paar keer maken was een puzzel niet meer interessant.