19 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de eerste weken (denk tot 12 weken) elke dag bloedverlies gehad en een gezonde man van 8 maanden. Dus het hoeft niets te betekenen. Ik heb ook een miskraam gehad en dat zag er bij mij meer uit als een ongesteldheid bloeding. Veel meer in ieder geval dan dit. Het is afwachten maar hoeft dus niets negatiefs te zijn

2 jaar geleden

Reactie op Augustusmama

Ik heb de eerste weken (denk tot 12 weken) elke dag bloedverlies gehad en e ...
Dankjewel voor je reactie 🫶🏼 het is de rest van de dag niet meer geworden gelukkig dus hopelijk blijft het zo .. het afwachten duurt alleen zolang altijd maar dit geeft me wel weer meer hoop !🍀

2 jaar geleden

Ik heb ook een keer bloedverlies gehad ergens op het begin (weet niet meer precies wanneer). Inmiddels een kleine drol van 8,5 maand rondkruipen. Destijds laten checken in het ziekenhuis en uiteindelijk bleek dat ik het rustiger aan moest doen (zaten ook midden in een verhuizing). Maar verder niets aan de hand. Zolang het niet meer wordt kun je denk ik rustig afwachten, en bij een slecht gevoel gewoon nog eens bellen. Niks ellendiger dan wachten wachten wachten. En je schrikt je dood als je ineens zo’n wc-papiertje ziet :( Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan 😘 Heb ook een miskraam gehad, en dan wordt het wel echt veel meer dan dit. Dus als het meer wordt, of je bent echt klaar mee met wachten zou ik nog eens bellen.

2 jaar geleden

Ik heb dit best wel vaak gehad tijdens het eerste trimester, ook in combinatie met rugpijn. Ik was daardoor soms ook best wel ongerust, maar had niet gehoeven want prachtige gezonde dochter ter wereld gekomen 💜

2 jaar geleden

Ik heb de hele zwangerschap bloedverlies gehad en verschillende onderzoeken ervoor, bij mij was er uiteindelijk (gelukkig) steeds niets met de baby aan de hand. Merk wel dat het mentaal veel met me gedaan heeft. Erover praten als je je zorgen maakt mag altijd Ik zou je als advies willen geven om naar je eigen gevoel te luisteren. Als je twijfeld mag je altijd bellen, de verloskundige willen dan vaak een foto en kunnen je advies geven of langs laten komen voor extra controle. Met lichtroze zeggen ze vaak dat het geen kwaad kan, hier was het helderrood en uiteindelijk geen duidelijke reden gevonden. Ik heb ook heel vaak gebeld en was dan ook opgelucht dat ik vaker controles kreeg. Inmiddels een knapperdje van bijna 10 maanden

2 jaar geleden

Ik heb vanaf 5,5 week tot 8 weken bloedverlies gehad, het begon met heel lichtroze zoals bij jou nu, daarna donker bruin en het is zelfs ook even helder rood geweest, het was ook best veel m’n hele inleg kruisje zat vol.. Maar een gezond mannetje van ondertussen 8,5 maand hier rond lopen🥰 Snap dat het super spannend is, maar het wil dus niet altijd iets slechts betekenen, maar dat wachten is vreselijk inderdaad.. ik was toen ook zo zenuwachtig en ging eigenlijk van het slechtste uit, maar met 7 weken een prachtig kloppend hartje! 🍀❤️

2 jaar geleden

Reactie op Sophie-P

Ik heb ook een keer bloedverlies gehad ergens op het begin (weet niet meer ...
Jaa echt hoor dat afwachten is verschrikkelijk , bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit niet gehad dus mijn hart zat gelijk in mijn keel vanmorgen 🥹 Dankjewel voor je reactie en advies ! Ik hou het in de gaten ongeveer ieder half uur zo erg dat ik er mee bezig ben😅 het is gelukkig nog niet meer geworden dan vanmorgen en als ik het niet vertrouw bel ik gewoon weer inderdaad want even een controle echo of iets zou me gelijk geruststelling geven in plaats van dit..

2 jaar geleden

Reactie op sabrina223_

Ik heb dit best wel vaak gehad tijdens het eerste trimester, ook in combina ...
Dankjewel voor je reactie 🙏🏼 heel fijn voor je ! Hopelijk blijft het bij mij ook hierbij 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Muffin01

Ik heb de hele zwangerschap bloedverlies gehad en verschillende onderzoeken ...
Pff dat lijkt me ook echt vervelend als je het je hele zwangerschap gehad hebt.. wat een onzekere tijd heb je dan gehad🥹 gelukkig alles wel goedgekomen uiteindelijk! Ik wacht het nog even af het is niet meer geworden en heb ook geen pijn of geen krampen maar zodra het wel meer word dan ga ik weer bellen anders moet ik waarschijnlijk wel tot maandag wachten.. Ik geloof best dat het mentaal wel een impact op je gehad heeft want de onzekerheid en stress die je dan ervaart kan echt niet goed voor je zijn🫠

2 jaar geleden

Reactie op Rxoxo

Ik heb vanaf 5,5 week tot 8 weken bloedverlies gehad, het begon met heel li ...
dankjewel voor je reactie ! Wow wat gek he dat dat dan nog kan tijdens je zwangerschap.. 😅 Jaa dat heb ik nu ook wel dat ik gelijk denk van bloed dat klopt niet het is niet goed.. vandaar dat ik even om verhalen zoals die van jou vroeg zodat het me gerust kan stellen tijdens het wachten 🥹 gelukkig is het goed afgelopen bij jou 🫶🏼

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn beide zwangerschappen rond de 5-6 weken paar dagen lichtroze bloedverlies gehad zoals jij, soms ook nog met een rode streep erdoor. Dacht ook dat het klaar was en was een spannende tijd. Gelukkig allebei goed gegaan en 2 gezonde kindjes!

2 jaar geleden

Ik heb vanmorgen het spoednummer van mijn verloskundige gebeld omdat ik bij het afvegen dit aantrof..😭 ze zegt dat ik uit moet gaan dat het niet goed zat en het uitloopt in een miskraam😔 ze kon geen echo maken omdat er nu teveel bloedverlies is.. zodra het bloedden minder word kan ik nog komen voor een echo om te kijken hoe of wat 💔

2 jaar geleden

Reactie op rr1998

Ik heb vanmorgen het spoednummer van mijn verloskundige gebeld omdat ik bij ...
Ah meid dat is schrikken ❤️ hopen dat het snel minder wordt en je snel duidelijkheid hebt 🤞🏽 ik denk aan je!

2 jaar geleden

Heel heftig! Ik denk aan je! Heel naar dit afwachten. Helaas herkenbaar 😔

2 jaar geleden

Reactie op Sophie-P

Ah meid dat is schrikken ❤️ hopen dat het snel minder wordt en je snel duid ...
Dankjewel..❤️‍🩹

2 jaar geleden

Reactie op Augustusmama

Heel heftig! Ik denk aan je! Heel naar dit afwachten. Helaas herkenbaar 😔
Dankjewel..❤️‍🩹 dit gun je niemand.. we hebben nog een heel klein beetje hoop omdat het alleen gister heftig was met 2 stolsels maar geen vruchtzakje gevonden en vandaag is het bloeden maar heel minimaal.. maar we gaan uit van het slechte dan kan het misschien nog beter worden 🥺

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Is het bloeden gestopt of heeft het doorgezet? Ik had je andere topic met de test gezien en zag later deze, vroeg me heel erg af hoe het nu is

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Is het bloeden gestopt of heeft het doorgezet? Ik h ...
Hey Kim, sorry ik zie nu pas je berichtje.. het is uiteindelijk een miskraam geworden bij 6 weken en 4 dagen.. heel het weekend flink gebloed en die woensdag een echo gehad waarop geen vruchtzakje meer te zien was helaas😞 een moeilijke tijd achter de rug maar we halen veel kracht uit ons lieve dochtertje ! We gaan door met de gedachte dat als het ons weer gegund is het vanzelf goed komt 🥰

2 jaar geleden

Reactie op rr1998

Hey Kim, sorry ik zie nu pas je berichtje.. het is uiteindelijk een miskraa ...
Ah wat naar zeg! Kan me voorstellen dat het een moeilijke tijd was/is😢 Wel fijn dat jullie veel kracht uit jullie dochtertje halen🥰 alsnog sterkte! En hoop dat het jullie weer gegund is😊