12 Reacties

2 jaar geleden

Wist je dat een loopstoel wordt afgeraden? Hier een linkje naar een artikel dat daarover gaat: https://www.oudersvannu.nl/baby/loopstoel-doen-of-niet~705b95c Misschien staat er iets bij de alternatieven wat je ook kunt overwegen om aan te schaffen?

2 jaar geleden

Een loopstoel wordt afgeraden. Het schijnt niet goed te zijn voor de heupen.

2 jaar geleden

Reactie op MyBo86

Wist je dat een loopstoel wordt afgeraden? Hier een linkje naar een artikel ...
Yess! Heb er al over gelezen maar eerlijk gezegd heeft iedereen in de familie loopstoeltjes gebruikt en niets mis met de kindjes dus ik wil er niet meteen een streep doortrekken.. er zijn al zoveel dingen dat niet goed zijn of niet mogen vergeleken met vroeger; straks mogen we niets meer 😫 ieder zijn mening natuurlijk en geen enkel mama wenst iets slechts voor dr kleine maar ik vind dat ze nogal met alles overdrijven laatste tijden.. natuurlijk ga ik mijn kleine spruit ook niet uren in dat ding laten zitten maar ze is super actief en soms weet ik gewoon niet meer hoe ik haar moet afleiden 😅

2 jaar geleden

Ik heb er 1 van bol.com. mijn oudste zoon heeft er ook in gezeten/gelopen/gerend. En met hem is er verder niks mis. Ik hou hem max een kwartier er in. Tenzij hij het echt naar zijn zin heeft. Maar voor nu vind hij het leuk. En beweegt hij goed heen en weer. Je kan hem hoger en lager zetten. Voorop staan er wat speeltjes.

2 jaar geleden

Een loopstoel word hier door de kinderorthopeed streng afgeraden. Slecht voor de heupen. Geen loopstoel/ fiets bij ons dus! (Ons meisje heeft heupdysplasie, en dit werd meteen vermeld toen we mochten stoppen met spreiden)

2 jaar geleden

Misschien dat je met zulk soort loopautotje kunt vinden op marktplaats kan de kleine lopen zo lang ie wil en als ie er genoeg van heeft lekker met spelletjes op de voorkant verder.

2 jaar geleden

Zou geen loopstoel kopen, dit is echt heel slecht voor de heupen. In veel landen zijn ze zelfs verboden. Er is veel onderzoek naar gedaan. Daarom kon het vroeger wel en nu niet. Dat is met zoveel dingen. En tuurlijk houdt niet iedereen er wat aan over. Maar dit kan je beter voorkomen . Je zou evt wel een loopkar kunnen aanschaffen. Ons zoontje vindt dat echt geweldig. Hij loopt er sinds 2 weken zelf achter. Niks geforceerd, maar hij gaat zelf staan en gaat lopen. Maar hij loopt ook al een maand langs de meubels

2 jaar geleden

Los van dat ze worden afgeraden kan je ze ook niet heel lang gebruiken. Een loopwagen daar spelen ze veel langer mee en dat is echt ideaal om te leren lopen, die heb je sowieso nodig, ik zou die loopstoel gewoon overslaan en enkel een loopwagen kopen. Dan moet je ook niet gaan bijhouden hoelang die er per dag in zit e.d.

2 jaar geleden

Ik weet dat het afgeraden word maar bij ons in de familie werden ze gewoon gebruikt en nooit iets over afwijkingen gehoord. Wij hebben de 'topmark Dan' te koop bij prenatal. Hij vind het ge-wel-dig. En zelf heb je heel eventjes je handen vrij wat een uitkomst is.

2 jaar geleden

Wij hebben deze: Bekijk Tryco F1 Racer Loopstoel - 2-in-1 Loopstoel en Loopwagen - Wit - Met Geluid op: https://www.bol.com/nl/p/tryco-f1-racer-loopstoel-2-in-1-loopstoel-loopwagen-wit-met-geluid/9300000036791273?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Is ook om te bouwen tot loopstoel, dus kan je een tijd mee vooruit. Hij vindt het echt geweldig en racet het hele huis door

2 jaar geleden

Reactie op Baby-NL

Misschien dat je met zulk soort loopautotje kunt vinden op marktplaats kan ...
Hey! Zo leuk dit was ik nog niet tegengekomen ik heb even online gecheckt maar ze zijn pas vanaf 9maanden-1jaar en hiervoor moet je kleine ook al opsenminst zelf recht kunnen staan met steun maar ik denk niet dat mijn kleine dat al kan 😅 ze zit nog maar net zelfstandig😂

2 jaar geleden

Reactie op Mila Seven

Hey! Zo leuk dit was ik nog niet tegengekomen ik heb even online gecheckt m ...
Dan kan ze zich zelf bezig houden met speeltjes opp voorkant