14 Reacties

vorig jaar

Hi, die van vtech is top! Spuuglelijk en met geluidjes enzo, maar hier erg populair 😅🤣

vorig jaar

Reactie op Sanneke1986

Hi, die van vtech is top! Spuuglelijk en met geluidjes enzo, maar hier erg ...
Gaat die ook wat stroever? Zat er nat naar te kijken!!

vorig jaar

Reactie op Valerinja

Ja die kan je op 2 standen zetten. Mijn dochtertje begint er sinds deze week een beetje mee te lopen

vorig jaar

Reactie op Sanneke1986

Ja die kan je op 2 standen zetten. Mijn dochtertje begint er sinds deze wee ...
Top thnx!!

vorig jaar

Reactie op Valerinja

Kijk vooral op marktplaats, heb daar die van ons voor een tientje gekocht

vorig jaar

Ik weet niet of deze ook ‘laadruimte’ aan de achterkant heeft, zeg maar, maar daar kun je ook iets zwaars in leggen om hem te vertragen! Wij hebben er twee bakstenen in liggen, werkt perfect!

vorig jaar

Huh die van little dutch heeft doorzichtige schijfjes erbij waardoor hij remt. Onze zoon loopt er super mee!

vorig jaar

Wij hebben die van vtech, kan je schijfjes draaien aan de wielen in stand 1 en stand 2. De ene stand is soepel en de ander stroef😋

vorig jaar

Reactie op Son p

Huh die van little dutch heeft doorzichtige schijfjes erbij waardoor hij re ...
Ik heb echt geen idee over welke schijfjes je het hebt kan je eens een foto maken?

vorig jaar

Reactie op Valerinja

Ik heb echt geen idee over welke schijfjes je het hebt kan je eens een foto ...
In het pakket als je hem in elkaar zet zitten 4 stoffen schijfjes en als goed is 2 plastic doorzichtige. Die moet je op de achterwielen doen ipv die stoffen. En voorop wel 2 stoffen

vorig jaar

Reactie op Son p

In het pakket als je hem in elkaar zet zitten 4 stoffen schijfjes en als go ...
Hij was al in elkaar gezet toen we hem kregen 😅

vorig jaar

Reactie op Valerinja

Hij was al in elkaar gezet toen we hem kregen 😅
Oh dan hebben die het waarschijnlijk niet gelezen 🫣 stond in de handleiding, met of zonder rem 🫣

vorig jaar

Reactie op Son p

Oh dan hebben die het waarschijnlijk niet gelezen 🫣 stond in de handleidin ...
Ik ga kijken of ik ze kan bijbestellen, bedankt!!

vorig jaar

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-2-in-1-baby-walker-educatief-babyspeelgoed-loopwagen-met-licht/9200000107825789/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-150626150384-S-1933402240229-9200000107825789&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMWi5d023OHnbTrt5gAmuYbz&gclid=EAIaIQobChMImYXymdvohAMV-pNQBh3yYApgEAQYBCABEgKhSfD_BwE wij hebben deze je kan de rem instellen mijn zoontje van 13 maanden toert de hele huis ermee🤣 dan laat hij de loopwagen ergens staan en komt hij lopent naar ons toe hij houd zich nog wel vast aan alles alles hij loopt.