13 Reacties

2 jaar geleden

*Kruidvat

2 jaar geleden

Vaak de newbornlijn is 1+1 gratis. De grotere maten.(vanaf 3) is vaak 2 voor ...

2 jaar geleden

Ik houd het grote aanbiedingen topic in de gaten voor luier aanbiedingen. Maar inderdaad, de grotere maten gaan niet voor 1+1. https://community.24baby.nl/forum/zwanger/acties-aanbiedingen-deel-11-Azple6

2 jaar geleden

Ik vind het ook best idioot dat hoe groter de maat, er veeel minder luiers in zitten en je betaalt nog hetzelfde. Nu gebruik je vaak minder luiers naarmate ze groter worden en ze gebruiken meer materiaal voor de productie, maar dan nog...

2 jaar geleden

Je moet gewoon die minimaatjes 1+1 gratis halen daarna kan je kosteloos omruilen. Doen wij ook heel vaak馃ぃ

2 jaar geleden

Niet helemaal antwoord op je vraag maar kwam wel bovenstaande handige link tegen waar je kunt zien waar de actuele luieraanbiedingen zijn.

2 jaar geleden

Luieraanbiedingen.nl Kan je je land kiezen, Belgi毛 of Nederland, luiers of doekjes, merk, maat ... Ik heb altijd een link staan op het startscherm met de maat die ik op die moment koop al als filter ingesteld, dan kan ik elke dag eenvoudig checken waar er acties zijn en wat lage prijzen zijn. Het valt mij wel op dat luiers nu dubbel zo duur zijn als 3 jaar geleden dezelfde maat :-(

2 jaar geleden

Elke woensdag avond is kruidvat koopavond online. Dan krijg je extra korting op luiers en doekjes

2 jaar geleden

Die luiers zijn nu wel in de aanbieding dacht ik ? Een mega jumbo pack voor iets van 26 euro dacht ik

2 jaar geleden

Reactie op LisaDeEerste

Je moet gewoon die minimaatjes 1+1 gratis halen daarna kan je kosteloos omr ...
En werkt dit van newborn luiers naar midi maat 3 ook??

2 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

En werkt dit van newborn luiers naar midi maat 3 ook??
Ja hoor zelfs naar maat4. M'n vriend brengt ze meestal terug en dan zegt ie ja joh ik heb ook geen verstand van hoeveel ze nodig hebben en kan altijd omgewisseld worden.

2 jaar geleden

Reactie op LisaDeEerste

Je moet gewoon die minimaatjes 1+1 gratis halen daarna kan je kosteloos omr ...
Haha dat doen wij ook 馃檲 Laatst waren ze 2+2 gratis. Heb 8 pakken besteld in maat 2. We zitten nu in maat 3 en denk dat het niet lang meer duurt dat we naar 4 gaan. Maar kan je inderdaad gewoon omruilen zonder bon. Ik ruil ze dan per 1 of 2 pakken om. Anders lijkt het ook zo raar 馃槀