33 Reacties

2 jaar geleden

Heeeel blij mee, onze favoriet!

2 jaar geleden

Ik had eerst pampers en heb nu ook kruitvat. Op de opvang gebruiken ze deze ook. Ik ben erg tevreden ook dr kwaliteit! Geen doorlatende poepluiers meer gehad. Enige minpuntje is dat ik ze iets kleiner vind vallen dan die van pampers.

2 jaar geleden

Ik was 1 week overgestapt naar kruidvat (gebruik pamper baby dry) en ik heb nog nooit in mijn leven zo een heftige luier uitslag gezien, de luiers van kruidvat zijn vele malen dunner waardoor je dus vele malen vaker moet verschonen (kom je dan wel goedkoper uit?) Er is een winkel nettorama pampers zijn daar €5,50 !

2 jaar geleden

Ik heb altijd Kruidvat luiers gebruikt. Heel tevreden over!

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook kruidvat! Ik vind het een aanrader! Pampers zijn heel fijn, maar inderdaad takke duur! Ik vind Kruidvat een mooie en stuk goedkoper alternatief

2 jaar geleden

Reactie op MM93

Ik was 1 week overgestapt naar kruidvat (gebruik pamper baby dry) en ik heb ...
Hier ook altijd Kruidvat, ‘vele malen’ vaker verschonen lijkt me lichtelijk overdreven 😅 ik heb gewoon 5 luiers nodig op een dag, elk voedingsmoment een schone luier 😊 Nog nooit luieruitslag gehad. Denk dat dat ook voor ieder kindje verschillend is en dat je dat niet altijd direct kunt koppelen aan het merk dat je gebruikt. Is ook net wat je gewend bent. Wil zelf nog die van AH eens proberen, die zijn goedkoper dan Kruidvat kwam ik achter.

2 jaar geleden

Heel prima hoor, ze ruiken alleen iets minder fris.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook Kruidvat. Vind ze super fijn! Op m’n werk gebruiken we pampers, en die lekken zo vaak door, bij veel kindjes. Kruidvat heb ik nooit doorlekkers, hooguit een keer als ie echt heel lang aan een stuk slaapt en ik dus lang niet verschoon. Maar doe nu snachts een maatje groter om, en dan blijft hij snachts ook droog. Ik houd de aanbiedingen in de gaten en koop dan groot in. Je kan de pakken toch zonder bon omruilen, dat vind ik ook ideaal!

2 jaar geleden

Kruidvat bevalt hier ook heel goed, als je de goede maat hebt lekt er niets. Onze dochter heeft nog nooit luieruitslag gehad. Ze vallen wel iets slanker dan pampers geloof ik, wij hebben in het begin pampers als tussenmaat gebruikt.

2 jaar geleden

Ook kruidvat, maar ze vallen kleiner dan pampers. Wij doen voor de nacht wel een maatje groter dan overdag, zodat onze zoon niet doorlekt. Op t moment dat hij net overdag ook een maatje groter is dan kunnen de nachten prima in dezelfde maat, maar op een gegeven moment wordt de nacht een uitdaging. Je kunt t altijd eens proberen, kleine verpakking. Een ander goed alternatief is wellicht etos eigen merk. Die zijn wat steviger en vallen meer als pamper. Wij hadden meerdere proefpakketjes en bevielen ook goed.

2 jaar geleden

Altijd kruitvat gebruikt! Fijne luier, snachts netjes 12 uur droog (maat 3 nu). Paar pampers gebruikt die ik gekregen heb, maar die lekten allemaal door.

2 jaar geleden

Alleen maar positief over de Kruidvat luiers!

2 jaar geleden

Bij onze zoon werkt pampers echt beter. Hij heeft lekkere dikke billen en pampers zijn een stuk breder dus ook geen doorlek momentjes zoals bij Kruidvat luiers. We zijn begonnen met Kruidvat luiers maar die ruiken minder fris en plas wordt niet netjes verspreid over de hele luier, het zit veel meer geconcentreerd op 1 plek waardoor de luier een stuk zwaarder aanvoelt. Op de opvang gebruiken ze wel Kruidvat en ik merk ook dat hij daar wel veel vaker ongelukjes heeft. Maar ik denk dat het met elk kindje ook verschillend is. Dus ik zou gewoon kleine pakjes kopen van wat goedkopere merken en ze gewoon proberen.

2 jaar geleden

Ik had in het begin ook steeds kruidvat maar was verschrikkelijk, steeds door lekken. Qua kwaliteit zijn ze ook veel dunner. De Pampers zijn een stuk dikker lijkt me ook comfortabeler liggen. Veel meer tevreden over de Pampers Baby Dry. Ik bestel altijd maandboxen online en dan valt het nog mee

2 jaar geleden

Reactie op xmariindax

Ik had in het begin ook steeds kruidvat maar was verschrikkelijk, steeds do ...
Ohja op de opvang gebruiken ze dus ook kruidvat luiers, ze hebben zelfs een maat groter geprobeerd maar kan hem altijd met andere kleding dan hij aanhad op halen.. thuis lekt hij dus nooit door (Pampers)

2 jaar geleden

Altijd Kruidvat, muv de nachten (pampers). Voor onze 2 jarige gebruikt en onze 5 maanden oude baby. Nooit problemen.

2 jaar geleden

Hier altijd goed tevreden over geweest 😊

2 jaar geleden

Ons meisje lekt door met kruidvat. Na 1 plasje al. Kruidvat heeft een soort gelballetjes lijkt wel, die opzwellen icm vocht. Voelt echt heel naar, en kan onze dochter haar plasjes niet aan 🤣

2 jaar geleden

Hier zeer tevreden over kruidvat luiers! In de nacht wel een maatje groter omdat ze dan veel plast maar vind dit de fijnste luiers! Voelen ook niet zo hard aan 😊

2 jaar geleden

Wij hebben voor overdag wat meer eenvoudige luiers zoals kruidvat, vomar, ah eigen merk. Dat is prima. Voor de nacht hebben we wel premium protect. Dat zit toch wat beter/steviger omdat de baby er dan natuurlijk lang in moet liggen.