28 Reacties
2 jaar geleden
Wij smeren het op een hydrofieledoek en leggen die bij haar neer of hangen het boven haar. (In ieder geval dat ze het niet kan pakken) Ik zou het persoonlijk nog niet op het kindje smeren.
2 jaar geleden
Reactie op Ingevbruggen
Wij smeren het op een hydrofieledoek en leggen die bij haar neer of hangen ...
Ah ok茅 en waarom niet op het kindje als ik vragen mag?馃槉馃檲
Boven haar hangen of bij haar neerleggen gaat helaas niet lukken hier namelijk馃
2 jaar geleden
Ah ok茅 en waarom niet op het kindje als ik vragen mag?馃槉馃檲
Boven haar hang ...
Puur een gevoel omdat het zulk sterk spul is, maar lees hier allemaal positieve reacties! 鈽猴笍
2 jaar geleden
Toevallig net op zijn borstje en op zijn rug tussen schouderbladen gesmeerd!
2 jaar geleden
Nou heb het net op haar borstje gesmeerd en we zullen zien馃槉 alleen even paniek gehad net omdat ik in m鈥檔 eentje was, en ze met haar handje er langs ging toen ik bezig was馃檲 dus m鈥檔 eigen hand nog onder dat spul en die van haar en zie dan maar eens samen bij de wasbak te komen zonder overal aan te zitten en zij niet in haar oog wrijft馃ぃ馃檲 maar is gelukt gelukkig hahah
2 jaar geleden
Reactie op Deems1991
Ik heb wel eens gehoord dat je het onder de voetjes zou kunnen smeren dat d ...
Klopt, dat heb ik ook gelezen inderdaad! Maar mij leek in ons geval de borst/rug veiliger ivm dat onze dochter graag haar voetjes in haar mond stopt馃檲en ookal zitten er sokjes om durf ik t niet aan hahaha
2 jaar geleden
Gebruiken wij ook! Smeren het op haar borst en rug. Ze lijkt het niet vervelend te vinden, haar kamertje ruikt nu naar een soort welness haha
2 jaar geleden
Wij gebruiken luuf al sinds hij 3 maanden is bij verkoudheid.
Smeren het onder zijn voetjes en dan sokjes aan.
Wat een verademing! Het werk zo goed en je merkt direct verschil bij de kleine man.
Daarna zijn neusje nog even doorspoelen en een lekkere warme fles en de volgende dag heb je een heel ander kind.
2 jaar geleden
Op dit moment is onze dochter ook verkouden. Ik gebruik het zeker voor de nacht. Smeer een klein beetje op haar rug en borst. Ze vind het prima en het lijkt wel iets verademing te geven, gelukkig. Het ruikt wel sterk 馃ぃ
2 jaar geleden
Afgelopen nacht alleen op haar borstje en deze avond haar borst en rug. Ze lijkt al een stuk minder last te hebben馃槉