13 Reacties

3 jaar geleden

Dit ken ik niet. Als dochter diarree gehad had, of geconstipeerd was en dan krampjes had, gebruik(te) ik Protectis. Bestaat voor baby, kinderen en volwassenen. Zorgt voor een goede darmflora, waardoor krampjes weggaan.

3 jaar geleden

Buikkrampjes horen er helaas echt bij. Ik zou dit pas gebruiken als het echt niet anders kan, het is namelijk niet bewezen dat het werkt. Er zijn een hoop middelen om de krampjes draagzamer te maken bij je baby. Zo helpt bijv. zacht fietsen met de beentjes en een kruikje op de buik. Krijgt je kindje bv of kv ? De piek van de krampjes ligt vaak tussen 6 en 12 weken, dus het wordt hoogstwaarschijnlijk nog een stuk erger. Krampjes zijn echt het verschrikkelijkste waar je doorheen moet die eerste maanden. Heel veel succes.

3 jaar geleden

Raken ze verstopt van of ze krijgen krampjes Dit kreeg ik als advies van kraamhulp en verloskundige dit kan met fles als borstvoeding

3 jaar geleden

De kraamzorg heeft aangegeven dat we infacol veilig kunnen gebruiken tegen darmkrampjes. Ze heeft aangeraden het op de dag te geven bij ong. 3 flessen en het daarbij te laten. Je kunt het gebruiken volgens de instructies.

3 jaar geleden

Ja hebben het gebruikt bij mijn zoontje, weet niet of 't echt werkt... Denk dat 't er ook idd echt bij hoort! Massage, huid op huid, warmte met kruik of bad had ik 't idee dat ook allemaal hielp. Succes!

3 jaar geleden

Ostiopaat werkt veel beter👌😍

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn dochtertje destijds infacol geprobeerd maar werkte bij haar niet. Ik heb toen sab simplex gebruikt wat echt super goed werkt! Is een duits middeltje dus niet overal verkrijgbaar helaas.

3 jaar geleden

Reactie op Angell7

Raken ze verstopt van of ze krijgen krampjes Dit kreeg ik als advies van ...
Super goed gebruik ik ook mijn mannetje is 1 week en 4 dagen oud ook erge laste van krampjes zins ik dit in ze voeding zet gaat het veel beter.

3 jaar geleden

Hier bij mijn eerste sab simplex gebruikt echt top!

3 jaar geleden

Ik gebruik inflacon voor mijn dochtertje en het werkt prima

3 jaar geleden

Reactie op Angell7

Raken ze verstopt van of ze krijgen krampjes Dit kreeg ik als advies van ...
Deze hebben wij ook, vorige x te laat mee gestart maar had wel de indruk dat de krampjes er minder van werden.. nu zijn we er in de eerste week mee begonnen, ik ben benieuwd naar t effect deze x

3 jaar geleden

De VK heeft het ons toen afgeraden omdat er te veel suiker in zou zitten. We hebben het 1x gebruikt, maar had geen effect. Daarna overgestapt op de kipkep (warmtekussentje) dit werkte supergoed bij ons dochtertje. Dit gaan we straks ook zo doen als onze zoon er is

3 jaar geleden

Infacol was echt de redding bij mijn dochter. Van hele dagen huilen, naar een ontspannen baby (en mama).