42 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij word dit wel vaker gedaan inderdaad. Tegen het kantelen kan je hem ook vast maken aan de achterkant neem ik aan? Wij hebben zelf de brede Hemmes kast met 8 lades als commode, we gebruiken hem al ruim 1.5 jaar en we zijn er erg blij mee. Er zit ontzettend veel ruimte in waardoor een extra kledingkast niet nodig is. En het werkblad is lekker groot.

3 jaar geleden

Ik heb 4 lades en die is eigenlijk met mijn lengte (1.68) een perfecte lengte om op te verschonen. Je kan m in de muur boren zodat die niet om kan vallen. Hier al 1x omgevallen vandaar.

3 jaar geleden

Dankje voor jullie reacties! @messymommy Vastmaken kan zeker, maar indien niet noodzakelijk, liever niet. Heb je met 80 cm breedte voldoende werkruimte? @jadole Hemnes is minder onze stijl, maar qua breedte gelijk als het goed is. We hebben in onze kamer ook inbouw kasten, dus veel opbergruimte niet perse nodig. Al is veel werkruimte mogelijk wel fijn. Voordeel dan 2 losse is dat we hem evt nog kunnen splitsen als hij niet meer als commode wordt gebruikt was m’n gedachte, haha.

3 jaar geleden

Wij hebben de hemnes kast als commode!

3 jaar geleden

Ik heb deze als kleding kast voor mezelf, maar die kantelt wel als ik alle drie de lades op heb, je kan hem ook aan de muur bevestigen voor de zekerheid!

3 jaar geleden

Reactie op AV6

Dankje voor jullie reacties! @messymommy Vastmaken kan zeker, maar indien n ...
Wat ik deed was tijdens het verschonen de bovenste la open zetten en daar lagen de luiers/crèmes/thermometer en een setje kleding, op het werkblad zelf past dus enkel het verschoon kussen met een randje vrij

3 jaar geleden

Reactie op anoniemuis

Ik heb deze als kleding kast voor mezelf, maar die kantelt wel als ik alle ...
Ik las een tijdje geleden ook dat je eventueel op alle lades een slotje kunt zetten. Wij bevestigen ook liever niet aan de muur, dus dat gaan we doen zodra onze dochter (nu 1,5 jaar) over gaat naar een open bed. Beneden werkt dat ook perfect op onze malm 4 lades hoog

3 jaar geleden

Wij gebruiken al een paar jaar de Malm 4 lades als commode. Perfecte hoogte met mijn 1.72 m. Ik heb hier alle verzorgingsproducten inzitten. Daarnaast nog een Paxkast van 1 m voor de kleding en grotere spulletjes, zoals opvouwbaar bad, extra accessoires voor de kinderwagen etc.

3 jaar geleden

Wij doen het inderdaad..maar met 1 .malm, 4 of 6 lades geloof ik K nadeel is dat net het verschoonkussen erop past dus niets anders haha. Voordeel is perfecte hoogte. Kantelen kan niet want vastgezet aan de muur :)

3 jaar geleden

Wij zijn voor de Hemnes gegaan! Super blij mee (nog niet gebruikt verder, maar de vele ruimte vind ik erg prettig) En een heeeel stuk steviger/degelijker dan de malm kasten. (Die heb ik toevallig ook 1)

3 jaar geleden

Reactie op ccvandamm

Waar heb je die deurknopjes van?😍 Zoiets zoek ik ook nog!

3 jaar geleden

Hier ook 2x malm naast elkaar als commode. Prima oplossing al zeg ik het zelf 😃

3 jaar geleden

Reactie op LV00

Knopjes zijn van de Xenos. Wij hebben m ook☺️

3 jaar geleden

Reactie op ccvandamm

Heel mooi zo!! Mag ik vragen waar je die knopjes vandaan hebt?

3 jaar geleden

Reactie op JH86

Hier ook 2x malm naast elkaar als commode. Prima oplossing al zeg ik het ze ...
Goed om te horen! Heb je misschien een foto?☺️ En heb je poten er onder of staat deze gewoon op de grond?

3 jaar geleden

Reactie op Ashleyyyx

Superleuk! Dankje😄

3 jaar geleden

Reactie op LV00

Xenos!!

3 jaar geleden

Reactie op Ashleyyyx

Gevonden!!

3 jaar geleden

Reactie op LV00

Gevonden!!
Geweldig! 😍

3 jaar geleden

Reactie op ccvandamm

Wij gaan deze ook kopen! Zag deze zo vaak voorbij komen en iedereen versierd ‘m zo leuk, I aint looking further anymore😭🤩. Plus nog leuke lade knoppen kopen (waarschijnlijk in het wit of creme want wil een crisp wit/creme babykamer😜)