11 Reacties

2 jaar geleden

De maxicosi schuin er boven op zetten. Dus niet in de wagen, maar draaien en dan erop zetten, even goed vastklemmen en winkelen maar😉

2 jaar geleden

Mijn onderstel van de maxi cosi heeft een flinke boodschappen mand. Ik doe gewoon zelfdcan en gelijk in tassen eronder. Gaat perfect.

2 jaar geleden

Reactie op Maan84

De maxicosi schuin er boven op zetten. Dus niet in de wagen, maar draaien e ...
Dat kan natuurlijk ook nog! Bedankt😀

2 jaar geleden

Ik zet ze meestal in de kar en ik met een grote boodschappenzak aan mijn schouder 🙈 het is echt niet handig maar ik heb ook nog geen goeie oplossing gevonden 😅 ook eens een extra keer naar de winkel in de week, maar das mss geen goede tip 😂

2 jaar geleden

Je hebt onder aan de kar een rekje die je kan uittrekken. Waar je bijvoorbeeld een bierkratje op kan zetten. Daar past hij ook goed op.

2 jaar geleden

Idd rekje onder aan de kar uittrekken, wij doen daar de boodschappenkrat op om te vullen. Zo kan de maxicosi gewoon in de kar, zonder dat je baby tussen de boodschappen zit.

2 jaar geleden

Reactie op Maan84

De maxicosi schuin er boven op zetten. Dus niet in de wagen, maar draaien e ...
Zo doen wij het ook altijd

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht dat ik misschien de enige was die de maxicosi in de winkelkar zette... En dat rekje onderaan de kar is ook een goede tip! Thanks!

2 jaar geleden

Ik doe hen altijd in de draagzak, maar mijn kindje zit eigenlijk altijd in de draagzak 😅

2 jaar geleden

Schuin erop en bij sommige winkels hebben ze speciale winkelwagens voor de maxicosi. Jammer dat niet iedere winkel dit heeft. 1 nadeel alleen daarvan vind ik dat ik niks kan zien 🫣. Dus mijn man moet de winkelwagen dan duwen 🤭

2 jaar geleden

Als je het kinderzitje uitklapt kan je de meeste maxi cosi er bovenop zetten, met een deel op de duwstang. Moet je alleen de zelfscanner aan je kindje geven 😉 Worden ze snel zelfstandig van 🤪