Hoi,
Ik vraag mij af hoe jullie dit doen.
Voor kleine boodschappen ga ik lopend met de kinderwagen, maar weekboodschappen haal ik het liefst met de auto.
Ik vind het dan zo'n gedoe om de kinderwagen er uit te halen. En bovendien niet praktisch lopen met nog een kar in de hand.
Draagdoek vind ik ook een beetje gedoe om je kindje op de parkeerplaats er in te doen... maar misschien moet ik hier nog een beetje handigheid in krijgen.
Sommige karretjes hebben een rekje voor de maxicosi, maar hebben alle karretjes dat?
Heb nu zelf afgelopen keren de maxicosi gewoon in het winkelkarretje gezet, maar dan houd je niet veel ruimte over voor zoveel boodschappen pfffff haha....
Ik hoor graag hoe jullie dit aanpakken!
Ik zet ze meestal in de kar en ik met een grote boodschappenzak aan mijn schouder 🙈 het is echt niet handig maar ik heb ook nog geen goeie oplossing gevonden 😅 ook eens een extra keer naar de winkel in de week, maar das mss geen goede tip 😂
Idd rekje onder aan de kar uittrekken, wij doen daar de boodschappenkrat op om te vullen. Zo kan de maxicosi gewoon in de kar, zonder dat je baby tussen de boodschappen zit.
Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht dat ik misschien de enige was die de maxicosi in de winkelkar zette...
En dat rekje onderaan de kar is ook een goede tip! Thanks!
Schuin erop en bij sommige winkels hebben ze speciale winkelwagens voor de maxicosi. Jammer dat niet iedere winkel dit heeft. 1 nadeel alleen daarvan vind ik dat ik niks kan zien 🫣. Dus mijn man moet de winkelwagen dan duwen 🤭
Als je het kinderzitje uitklapt kan je de meeste maxi cosi er bovenop zetten, met een deel op de duwstang. Moet je alleen de zelfscanner aan je kindje geven 😉 Worden ze snel zelfstandig van 🤪