20 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind het stoer maar denk wel gelijk aan een scooter (vespa) weet niet of dat je zou storen.. iig gewoon doen wat je leuk vind🤗

3 jaar geleden

Eerste waar ik aan moet denken is een Vespa.

3 jaar geleden

Oh qua combi met achternaam doet het mij wel een heel klein beetje denken aan een cartoon figuur dan heel eerlijk 😳🫣. Maar alsnog is het niet belangrijk wat ik vind natuurlijk

3 jaar geleden

Ik ken het woord vesper alleen als een gebed, wist niet dat het ook een naam was. Klinkt wel heel mooi, maar houd er rekening mee dat gelovige mensen (en sommige anderen zoals ik) die associatie zullen hebben. De meerdere V-en op een rijtje vind ik persoonlijk niet storend.

3 jaar geleden

Mooie naam!

3 jaar geleden

Oh die naam vind ik ook mooi! Maar mijn man niet(hij vindt echt niks mooi😣), die heeft er een associatie bij van iets van een gebedsdienst ofzo? Ik vind het een stoere meisjesnaam! En prima met de achternaam ook een v.

3 jaar geleden

Prachtig!!! Helaas is m’n man het daar niet mee eens.

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley2802

Eerste waar ik aan moet denken is een Vespa.
Ik dacht dus ook meteen aan de brommer. 😅 Daarnaast vind ik het niet echt passend bij een meisje.. als het al een naam is, dan meer voor een jongen. maarrrrr dat gezegd hebbende, ik ben vrij old skool wat namen betreft, alle nieuwe hippe originele varianten zijn niet mijn smaak. Ieder z’n ding haha

3 jaar geleden

Ik heb die naam 3 jaar geleden leren kennen, kende hem niet, was even vragen of ik het wel juist begrepen had. Maar ik vind zeldzame namen wel mooi en daar zelf ook naar op zoek. Mijn man was toen hij die naam hoorde niet enthousiast, lang mogen horen dat het precies een goedkope Vespa was of een ander voertuig. Veel v's stoort mij niet, ik vind dat wel vlot uitspreken.

3 jaar geleden

Persoonlijk vind ik het geen mooie naam en al helemaal niet voor een meid; ook niet in combinatie met de achternaam, maar het gaat er niet om wat iemand op internet van de naam vindt. Het gaat erom wat jullie vinden en als dit voor jullie de naam is, dan zou ik ervoor gaan.

3 jaar geleden

Ik vind Vesper een heel mooie naam en doet me meteen denken aan James Bond! Heette Eva Green niet zo in een film ergens? De tweede V hangt ervan af welke naam het is… Vesper van Veen bijvoorbeeld is misschien te Hollands naast zo’n internationale naam, maar eigenlijk ook gewoon wel cool. Maar sowieso als dit jullie naam is dan gewoon doen!

3 jaar geleden

Ik zie het als een jongensnaam wanneer ik de naam lees.

3 jaar geleden

Ik vind het een leuke en originele naam, maar ik zou het eerder aan een jongen geven. Qua achternaam kan dat prima! Doe vooral waar jullie je zelf goed bij voelen 😊.

3 jaar geleden

Ik moet idd ook denken aan Vesper van James Bond. Totaal niet aan een Vespa😅 Een toffe en stoere naam voor een meisje (ik vind het eerder een meisjesnaam dan een jongensnaam), een V in de achternaam stoort mij ook totaal niet.

3 jaar geleden

Reactie op Eline07

Ik moet idd ook denken aan Vesper van James Bond. Totaal niet aan een Vespa ...
Eens! Bij Vesper denk ik ook aan een meisje. Oa vanwege James Bond, maar ik ken ook een Vesper. Vind hem echt tof!

3 jaar geleden

Heel erg mooi! Maar m’n vriend wil het niet als roepnaam.. we hebben nu een combi bedacht met vesper als tweede naam 🥰

3 jaar geleden

Superleuk naam! echt leuk

3 jaar geleden

Hele gave naam! Vesper voor zowel meisje als jongen is heel stoer. Doet me denken aan (viper) een draken naam (idk why lol)

3 jaar geleden

Ik vind dit een hele stoere meisjesnaam. Echt leuk. En het bekt wel lekker bij de achternaam denk ik!

vorig jaar

Ik zit even in mn oude berichten te lezen. Wat is het uiteindelijk geworden???