7 Reacties
3 jaar geleden
Niet door de vaccinaties maar als ze veel mensen ziet dan is ze ook heel onrustig in haar slaap eergister huilde ze ook ineens zo hard maar ze sliep gewoon heb haar gepakt en over haar hoofdje geaaid toen was het weer goed is echt eng soms als ze zomaar huilen heel hard in hun slaap
3 jaar geleden
Reactie op marleyR
Niet door de vaccinaties maar als ze veel mensen ziet dan is ze ook heel on ...
Hmm wat naar ook! Die link kan ik niet echt leggen met drukte.
Ja ik vind het ook heel eng, vanochtend huilde ze ook heel hard, toen ook opgepakt en gesust en daarna slaapt ze ook wel weer verder. Niks aan om te zien 🥺
3 jaar geleden
Reactie op Lilymee
Mijn kindje huilt soms als ze slaapt. Ook voor de vaccinaties. Eigenlijk al ...
Ja denk het ook ind, mijn baby doet dit dus nooit alleen na de eerste vaccinatie misschien een paar dagen en nu dus weer dus wel toevallig 🙈. Miss verwerkt ze dat iemand haar pijn heeft gedaan.
3 jaar geleden
Het kunnen best nachtmerries zijn, dat hoeft natuurlijk niet direct een trauma te betekenen. Ook baby's verwerken hun dag in hun slaap dmv dromen, al zijn dat nog geen verhalende dromen zoals wij ze hebben.
Onze dochter huilde de eerste week na haar geboorte soms in haar slaap, waarschijnlijk verwerkte ze dan de bevalling. Ze ligt ook regelmatig in haar slaap te glimlachen gelukkig, wij grappen dan dat ze over melk droomt. De eerste vaccinatie moet hier nog, maar het zal me niet verbazen als ze dan ook een paar nachten huilt. Hoe zielig ook, het is mooi dat ze het zo kan verwerken.
3 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft dit nu 1 keer gehad. Mijn zoontje veel vaker. Eerste keer was hij 2,5maand. Echt krijsend huilen in zijn slaap. Eerste keren schrok ik er ook enorm van. Ik troost ook altijd maar vaak sliep hij vanzelf weer verder. Enkele keer maakte ik hem wakker.
Het is trouwens bij hem vanzelf weer over gegaan, denk rond een jaar.
En allemaal niet gerelateerd aan het krijgen van vaccinaties bij mij.
3 jaar geleden
Reactie op nathalie9090
Mijn dochtertje heeft dit nu 1 keer gehad. Mijn zoontje veel vaker. Eerste ...
Ik merkte wel dat na een drukke dag, nieuw aangeleerd iets of een nieuwe ervaring dat het vaker gebeurde. Dus denk ook iets van verwerking idd.