29 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef de fles dus wat borstvoeding weet ik t niet... maar mn man maakt als mn zoontje komt in de nacht de fles voor mij of hij doet de luier... dan gaat hij weer naar bed en voed ik in mn zoontjes kamer.... ook hij kan niet tegen weinig slaap. Maar hallo ik ook niet en we moeten t samen doen.

3 jaar geleden

Ik geef ook de fles.. wij hebben ook nog een zoontje van 2, die doet mijn vriend als hij komt, en ik doe onze baby. Ze slaapt in haar eigen kamertje, dus hier verschoon ik haar, maak ik een fles, en voed ik haar in een stoel.. als ze echt gelijk wilt drinken zou ik eerst even wat voeden en daarna verschonen en verder voeden..

3 jaar geleden

Ik geef borstvoeding gewoon in ons bed, onze zoon slaapt in een bedje naast ons. Mijn vriend wordt er af en toe ook wakker van, maar dat hoort erbij. Ik ga niet in de kou zitten beneden. Hij wordt misschien even wakker maar ik ben twee keer per nacht wakker voor minstens 30 a 45 min. Als ik pech heb 1,5 uur

3 jaar geleden

Mijn man slaapt nu beneden op de nachten voor zijn werk (3 nachten per week) zodat hij goede nachtrust heeft. Vind ik ook wel prettig, want dan hoef ik niet stil te doen. Op termijn zal hij waarschijnlijk gewoon met oordoppen in bed komen liggen.

3 jaar geleden

Hij slaapt op zolder tijdens werkdagen of gebruikt oordopjes

3 jaar geleden

Ik geef borstvoeding in ons bed. Mijn man doet de luier als ze komt, soms is het niet nodig dus dan voed ik alleen en blijft hij liggen. Hij wordt wel wakker maar valt ook snel genoeg weer in slaap. Je doet het toch samen, het hoort er ook wel een beetje bij. Hij heeft dit liever dan alleen in het logeerbed. Ik zou het ook echt niet oké vinden als hij de halve week op de logeerkamer ligt ofzo

3 jaar geleden

Ik denk dat je man al heel blij mag zijn dat hij niet hoeft mee te helpen ‘s nachts. Ik zou gewoon lekker in bed blijven voeden want jij hebt je rust ook nodig. Als hij er echt zo’n last van heeft doet hij maar oordoppen in of gaat hij op werkdagen ergens anders slapen.

3 jaar geleden

Ik voed ook gewoon in bed. Ik denk dat dit ook het minste geluid maakt. Mijn man is er nu al zo aan gewend dat hij er vaak door heen slaapt. (Ik word 9 van de 10 keer ook wakker van mijn zoontje voor hij echt gaat huilen) en wij hebben een klein nachtlampje wat in het stopcontact zit, die dus non stop aan is, waar door ik wel wat kan zien en geen grote lamp aan hoef te doen.

3 jaar geleden

Doe mannen moeten trouwens ook echt niet zeuren. Grote kans dat als wij moeten werken de kleintjes ook nog voor een nachtvoeding komen. Dan zullen wij ook gewoon moeten voeden & werken 🤣

3 jaar geleden

Ik geef borstvoeding in bed. Mijn man verschoont de luier tussendoor, ook als hij de dag erna moet werken (nog 5 weken 3 dagen per week, daarna 4). Onze zoon komt laat in de avond 1x, in de nacht 1x en dan vroeg in de ochtend 1x voor voeding. Ik vind ook dat het iets is waar je samen voor gekozen hebt en waar je samen voor verantwoordelijk bent. Een dag met mijn zoon vind ik ook vermoeiend, dus ik heb ook rust nodig en voed dus in bed. Ik heb collega's die een dag met hun kind vermoeiender vinden dan een dag werken. Mijn man valt wel makkelijk weer in slaap meestal. Lastig dat jouw man dat niet heeft. Misschien moet hij er nog aan wennen? Hopelijk komen jij en je man eruit!

3 jaar geleden

Ik ga ik kamertje ernaast in schommelstoel voeden

3 jaar geleden

Mijn man slaapt op de zetel als hij de volgende dag moet gaan werken. Hij heeft zijn slaap nodig en ons meisje is vaak wakker snachts 😞 hopelijk worden de nachten rap wat beter

3 jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Doe mannen moeten trouwens ook echt niet zeuren. Grote kans dat als wij moe ...
Dit dus 🫣 en dan vast nog klagen dat ze zo moe zijn. Die van mij kan er ook wat van. Ik geef flesvoeding, maar doe dit mooi bij ons in bed. Vriendlief word wakker als zoontje huilt terwijl ik beneden de fles maak. Soms zo'n chaggie blik, maar jammer dan, je wilt niet weten hoe moe ik ben, maar daar mag ik dan weer niet over klagen want ik werk niet 🫣🤫

3 jaar geleden

Hoort er bij, hij heeft nog geluk dat hij alleen daar van even wakker wordt😂. Er zijn ouders (gelukkig bij mij niet) die snachts een huilende baby hebben die niet wilt slapen of strx in een sprong kan het ook zo zijn dat ze snachts niet slaapt🤷‍♀️. Dan moet je toch elkaar ondersteunen, want ook voor jou zullen er zware tijden tussen zitten💛. Jij bent nu ook gewoon dag en nacht aan het werk met de baby toch? dat verdwijnt niet als jij weer aan het werk moet op een gegeven moment, vooral met bv. Ik zou het toch even met hem bespreken en bewust maken ervan ook wat andere vrouwen hieronder hebben gepost. Ik zou eerlijk gezegd een oplossing aan hem over laten, vooral als hij chagerijnig loopt te doen😅, Succes 😘

3 jaar geleden

Mijn man slaapt sinds week 2 op de logeerkamer. Hij heeft een eigen zaak en het is voor ons belangrijk dat dat goed door draait. Hij kan mij toch niet helpen 😅. Slaap is zooooo belangrijk. Ik voed overigens op de babykamer. Heerlijke luie stoel en poef.

3 jaar geleden

Ik geef flesvoeding en ons meisje ligt sinds 4 nachten op haar eigen kamertje, maar hiervoor deed ik zodra ze voor de voeding kwam, het nachtlampje aan, ging beneden het flesje maken en meestal was ze dan nog niet aan het huilen, dan deed ik op bed voeden en daarna pas verschonen. Min man sliep er meestal doorheen en anders maar niet dan heeft ie pech 😂. Ik werk ookal sinds de dag dat de kraamverzorgende weg is, iedere dag thuis (hebben een eigen bedrijf) en mijn man gaat overdag naar kantoor, dus ik weet zeker dat mijn dagen met de kleine erbij en het werk, intensiever zijn als die van hem. Die mannen moeten niet zo zeuren, voor ons is het 10 x zwaarder!!

3 jaar geleden

Dank jullie wel voor het delen hoe jullie het doen! Ik denk dat hij oordopjes gaat halen, zodat we allebei in bed kunnen blijven liggen☺️

3 jaar geleden

Mijn man ligt sinds de geboorte al op de logeerkamer 😅 Die kan het ook niet zo goed. Als hij straks door wil slapen dan komt ie wel weer terug in bed.

3 jaar geleden

Ik heb een heerlijke stoel in de babykamer staan waar ik voed en mijn man draagt oordopjes. Mijn man heeft op het begin ook een paar keer op de bank geslapen om even volledig op te laden.

3 jaar geleden

Dochter slaapt op haar eigen kamer en wil nog één nachtvoeding. Ze krijgt de fles op haar kamer, dus m’n man en ik doen om en om de nachtvoeding en we slapen gewoon samen in ons bed. Hij moet inderdaad overdag werken, maar hele dag voor een baby zorgen vind ik ook een werkdag 😂