12 Reacties
3 jaar geleden
Nee hoor , altijd handig een wensenlijstje. Misschien cadeaubonnen van bepaalde winkels erbij zetten dat ze zelf iets van waarde erop kunnen zetten?
3 jaar geleden
Ik zou een lijstje delen, maar dan wel zien dat er veel verschillende bedragen op staan en dat eventueel aan vullen met cadeaubonnen.
Veel mensen weten vaak ook niet wat kopen, en als ze voelen dat je er niks mee gaat doen omdat het uw stijl niet is of dubbel, is dat ook niet fijn, is het ook niet fijn, ik denk dat de meesten dan liever iets uit een lijstje kiezen en weten dat je er blij mee bent.
3 jaar geleden
Ik heb dit ipv met kraamtijd voor de babyshower gedaan. Gewoon met een zinnentje met: wat voor spulletjes hebben wij als nieuwe ouders heel veel aan :) (veel hebben wij al). Het wordt bijna altijd goed ontvangen mensen hebben liever zelfs iets te geven wst je echt wilt. Ik had zelfs linkjes en alles en mensen waren heel happy ermee. Ik zou wel zorgen dat je een beetje een lijst hebt die qua prijsniveau goed is verdeeld. Desnoods dingen als hydrofiele doeken (kan je nooit genoeg van hebben) er ook tussen zetten.
3 jaar geleden
In België is dat eigenlijk vrij gewoon om een geboortelijst (wensenlijst) aan te maken en die samen met een pamperrekening te vermelden op het geboortekaartje. De mensen kunnen dan iets van die lijst in de specifieke winkel waar je lijst ligt kopen of een centje storten.
3 jaar geleden
Ik zou het zelf niet op het kaartje zetten, vind dat een beetje overdreven, en ook niet leuk voor later omdat ik het kaartje ook wil bewaren voor in de fotoboek.
Wat ik zelf doe is het lijstje doorsturen wanneer ik afspraken met mensen maak over wanneer ze langs komen. Dan stuur ik gewoon zoiets van: mocht je nog inspiratie nodig hebben, dit is een lijstje met spulletjes die we nog zouden kunnen gebruiken 😊
Alle mensen die langs komen, zullen hiervoor toch wel eerst een berichtje sturen om wat af te spreken.
3 jaar geleden
Wij doen kraamfeest, op geboortekaartje komt: u ontvangt te zijner tijd de uitnodiging voor het kraamfeest.
En dan per app dit:
We nodigen jullie van harte uit op ons kraamfeest op DATUM tussen 15.00 en 16.30 uur of tussen 19.00 en 20.30 uur aan de ADRES in PLAATSNAAM. We zien ernaar uit om jullie te ontmoeten en kennis te laten maken met onze ZOON/DOCHTER. Graag horen we met hoeveel personen jullie langs hopen te komen. Zoals jullie weten wonen wij niet al te ruim, dus mochten jullie een cadeautje mee willen nemen, dan vragen we vriendelijk om iets van ons verlanglijstje te kiezen. Deze lijst is zorgvuldig samengesteld op basis van wat we de eerste tijd verwachten te gaan gebruiken, zodat er geen onnodige ruimte verloren gaat. Het lijstje vind je hier: SITE.