12 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Geen persoonlijke ervaringen, maar er is een aflevering van de keuringsdienst van waarde over natuurlijke matrassen. Misschien kan je dat helpen bij het beslissen. https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/20-08-2020/KN_1715195

3 jaar geleden

Oh top, dank je wel!

3 jaar geleden

Matras van Wol en linnen van Daalouma. Geen ervaring met het matras, maar wel met de hoeslakens, echt heel fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Aaaaaa

Matras van Wol en linnen van Daalouma. Geen ervaring met het matras, maar w ...
Bedankt voor de tip, ik ga kijken :)

3 jaar geleden

Ik weet niet wat je budget is maar de prolona ronja plus wol staat op nummer 2 bij de Consumentenbond. https://www.greenjump.nl/Product/Slapen/Matras/Matras-Ledikant-en-Peuterbed/Biologisch-Ledikant-matras-Ronja-Plus

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik weet niet wat je budget is maar de prolona ronja plus wol staat op numme ...
Kan jij voor mij kijken welke gewone matras voor een ledikant in de top 3 staat bij consumenten bond?😇 van de week bij baby park gekeken en voor het ‘ huismerk’ betaal je 450 euro 😅 dus ben benieuwd naar de rest

3 jaar geleden

Reactie op JoëlleSaar

Kan jij voor mij kijken welke gewone matras voor een ledikant in de top 3 s ...
2 jaar geleden scoorde de duurste baby matras van de ikea heel erg goed bij de consumentenbond. Die kost 100 euro

3 jaar geleden

Reactie op JoëlleSaar

De top vijf van dit moment :)

3 jaar geleden

En ook nog even de testscores van die vijf

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik weet niet wat je budget is maar de prolona ronja plus wol staat op numme ...
Dankje!

3 jaar geleden

Reactie op JoëlleSaar

Ja wij hebben die van de Ikea van 120 die bovenaan staan. Bevalt uitstekend dus zou zeker geen 450 uit gaan geven.

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

En ook nog even de testscores van die vijf
Geweldig dankjewel! Goed dus dat we eerst nog even verder kijken. Enne sorry Thijmar door je topic hiervoor te gebruiken 🙊