25 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even mee😊

3 jaar geleden

Ik ben 13 weken en bij mij begon het toevallig te irriteren gisteravond, ik heb er voor gekozen om de navelpiercing uit te laten.

3 jaar geleden

Ik had een navelpiercing toen ik zwanger was van de 1e. Ik heb hem eruit gehaald. Ik vond het niet meer passen. Vond het echt iets voor pubers opeens. Vond het niet iets voor moeders😂 Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt!

3 jaar geleden

Ik weet nog niet zeker of ik hem na de zwangerschap wil houden, maar omdat ik twijfel doe ik wel een zwangerschapspiercing in. Kan ik daarna altijd nog kijken wat ik doe. Ik heb zelf ook geen idee wanneer ik hem moet verwisselen dus ik volg even mee!

3 jaar geleden

Ik hou hem in , (vorige zwangerschap ook gedaan ) ik kijk gewoon naar mijn navel wanneer de piercing te erg op spanning komt te staan / weinig ruimte is ga ik hem wisselen want hij moet natuurlijk ook niet uitscheuren 😉

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ging die na een aantal weken erg irriteren dus uitgedaan maar na de zwangerschap kon ik hem er zo weer door doen. Bij de tweede zwangerschap nergens last van en gewoon hetzelfde staafje er in gehouden 🤷🏼‍♀️ nu 14 weken en nog geen last 😊

3 jaar geleden

Ik heb hem bij de eerste met 16 weken uitgedaan omdat hij niet lekker meer zat. Ik vond een zwangerschapspiercing maar niks dus heb niks ingedaan. 2 maanden na de bevalling heb ik hem weer in gedaan

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap hem heel de zwangerschap in gehad, durf niet meer te zeggen wanneer ik een zwangerschapspiercing in heb gedaan, maar wel goed blijven smeren met crème want anders begon het bij mij wel zeer te doen. Ik hoop dat het me deze keer weer lukt 😊

3 jaar geleden

ik ben nu 15 weken en rond de 13 weken begon ik er best wel last van de krijgen, toen heb ik m eruit gehaald en verwisseld met een zwangerschaps piercing, nu helemaal geen last meer

3 jaar geleden

Ik heb hem tijdens de eerste zwangerschap verwisselt rond de 15 weken. Maar vanwege extra groeiecho's moest ie steeds uit. Ik durfde hem zelf niet steeds in te doen, haha. Dus met 30 weken besloten hem uit te laten. En merk dat het voor mij de juiste keuze is geweest. Vond het na mijn bevalling ook niet meer passend is mijn nieuwe rol als moeder

3 jaar geleden

Heb m nu uitgedaan maar wil wel gaan kijken voor een zwangerschapspiercing :) ben nu 13+5 Verder maakt het mij niks uit of ik nou moeder ben of niet, als ik een navelpiercing mooi vind hou ik die lekker in 😆 ben nog jong.

3 jaar geleden

Ik heb hem nu nog in, als hij gaat irriteren doe ik een zwangerschapspiercing in. Ik heb wel eens gedacht dat ik er misschien te oud voor werd (ben 33), maar ik heb hem al zo lang! Zonder voelt gewoon niet compleet. En ik vind ook eigenlijk niet dat een leeftijd zou moeten dicteren of je wel of geen piercings hebt.

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Ik heb hem nu nog in, als hij gaat irriteren doe ik een zwangerschapspierci ...
Haha dat heb ik dus ook. Het voelt zo kaal en lelijk zonder 🤣

3 jaar geleden

Ik ben nu 15.5week zwanger heb ook een navelpiercing. Ik kan hem tot nu toe gewoon inhouden. Ik zou niet willen dat het gaatje dicht zou groeien. Vind piercings niet perse leeftijd gebonden. Dus uiteindelijk moet ik denk ik ook zown ander staafje in doen maar tot nu toe hoeft het nog niet.

3 jaar geleden

Heb ook een navelpiercing. Nu 15 weken. Ik denk dat ik hem binnenkort uit doe en uit laat. Op een of andere manier vind ik het niet meer horen bij het moederschap.

3 jaar geleden

Ik heb al jaren een navelpiercing en haal het sieraad er met regelmaat uit. Nu ik zwanger ben draag ik ook geen sieraad, maar ik ben wel van plan om het sieraad na mijn zwangerschap weer te dragen; mits ik mij daar prettig bij voel. Mijn piercing groeit niet dicht en anders is het een kwestie van opnieuw laten pieren. Ik zou de piercing liever opnieuw laten pieren, dan infecties of een litteken riskeren, maar dat ben ik.

3 jaar geleden

Ik ben nu 24 weken zwanger en heb ook een navel piercing. Deze wilde ik erin laten tot ik 4 dagen geleden een verschrikkelijk jeuk aan me navel kreeg en t mij irriteerde. Ik heb hem er nu uitgehaald. Mijn gaatje is nu ontstoken jeukt en er komt beetje vocht uit…. Niet heel fijn… dus ik laat m er uit hoe kaal ik t ook vind… dan maar opnieuw laten prikken als ik m na me zwangerschap nog wil

3 jaar geleden

Ik ben nu bijna 23 weken zwanger en heb mijn ‘normale’ navelpiercing nog gewoon in. Ik heb er tot nu toe verder ook geen last van. Mocht dit wel zo gaan zijn of als het te strak gaat zitten, dan neem ik een zwangerschapspiercing

3 jaar geleden

Ik heb hem nog in en met ongeveer 15 weken een zwangerschapspiercing ingedaan omdat me buik toen aardig ging groeien.

3 jaar geleden

Ben nu 24 weken en heb hem vorige week uitgedaan door teveel spanning/irritatie. Weet nog niet of ik een zwangerschaps haal of hem gewoon uithou voor nu. (Voelt wel even fijn zo). Met me vorige zwangerschap had ik hem al uit voor ik zwanger raakte en pas daarna weer ingedaan en op een klein velletje na kon dat nog gewoon dus ben niet zo bang dat die dichtgroeit mocht ik hem uithouden maar ik heb de piercing ook al 10+ jaar