7 Reacties

3 jaar geleden

Als je matras meer inzakt wordt het tijd deze eens om te draaien.

3 jaar geleden

Ja dit heb ik ook al twee keer twee dagen achter elkaar gehad. Het voelt echt als een strakke band om je hoofd. Bij mij begint het vanaf mijn nek, bij de aanhechting zeg maar. Enige wat helpt is paracetamol

3 jaar geleden

Ik heb daar nu even geen last van, maar in het verleden wel vaak. Deze yoga-sessie is supersimpel en maakt bij mij altijd de hele boel weer los. Heeft al heel wat hoofdpijn verholpen hier. Als alles heel vast zit herhaal ik m een paar dagen achter elkaar. https://youtu.be/Vlo5yzWM7po

3 jaar geleden

Reactie op Ashley0305

Ja dit heb ik ook al twee keer twee dagen achter elkaar gehad. Het voelt ec ...
Ja dit dus!! Dit is precies waar ik zelf ook last heb

3 jaar geleden

Klinkt misschien gek, hier helpt zwemmen heel goed! Een uurtje per week zwangerschapszwemmen (in lekker warm water), of inderdaad wat yoga. Eventueel oefeningen vragen bij een fysiotherapeut wil ook nog eens helpen ☺️ Hopelijk ben je er snel vanaf !

3 jaar geleden

Heel toevallig ik zocht op hoofdpijn en vond nekpijn en hoofdpijn. Ik ben normaal zo een zalige slaper op mn hoofdkussen maar sinds een week een ramp. Mijn nek doet enorm pijn smorgens of na een dutje en dan heb ik enorm drukkende hoofdpijn… heb je dit nu nog steeds of gaat het weg?

3 jaar geleden

Reactie op Steph87-2

Heel toevallig ik zocht op hoofdpijn en vond nekpijn en hoofdpijn. Ik ben n ...
Ik herken dit zo erg! Ik ben begonnen met fysio, dat helpt wel en geeft wat verlichting maar helemaal weg is het nog helaas niet