11 Reacties

3 jaar geleden

Zit er veel kracht in de neusspray van otrivine? Onze dochter haar neusgaatjes zijn hetzelfde en wij gebruiken zo een grote neusspray van pyshiomer baby en dat is wel een sterke straal waardoor het wel lukt om de snotjes eruit te zuigen..

3 jaar geleden

Reactie op ladyladylady

Zit er veel kracht in de neusspray van otrivine? Onze dochter haar neusgaat ...
Ik ga die eens proberen. Ik zie dat het opzetstukje ervan veel smaller is dus dat zou eventueel kunnen helpen. Zuig je het erna gewoon eruit met zoiets? Ik heb het idee dat het opzetstukje te breed is om goed in de neus te kunnen komen.

3 jaar geleden

Deze

3 jaar geleden

Reactie op Melisyo

Deze
Ja wij gebruiken de neus reiniger van de verzorgingsset van babymoov, volgens mij ziet dat opzetstukje er hetzelfde uit! Ik zou het echt eens proberen met die neusspray, hopelijk lukt het op die manier!

3 jaar geleden

Otrivin neusjesreiniger is echt super je moet wel echt hard zuigen wil je de grote snottebellen eruit krijgen 😅 ze hebben ook een dat je erin moet knijpen en het eruit zuigt maar die werkte bij mij voor geen meter wel is dat opzet stukje heel klein dus misschien voor jou ideaal

3 jaar geleden

Mijn moeder stelde 2 dingen voor die bij ons werken. 1. Pipetje met water in neus spuiten (kleintjes op schoot alsof je gaat voeden maar dan iets rechterop, ouder 1 houd kleintje vast en heeft hydrofiele doek in aanslag en ouder 2 spuit pipet leeg in neusgaten. 2. Stoombad (wikkel je kleintje in een hydrofiele doek zodat je meer grip op je kleintje hebt en stap samen met je kleintje onder de douche. Stoom van het warme water maakt de neusgaten vrij, je kleintje is schoon en jullie hebben even huid-op-huis-contact)

3 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Dan zou ik dat erin druppelen!!

3 jaar geleden

Reactie op Cpalmbje

Geef je borstvoeding? Dan zou ik dat erin druppelen!!
Ja, ik geef borstvoeding. Ik ga dat eens proberen. Bedankt

3 jaar geleden

Reactie op Baby-NL

Mijn moeder stelde 2 dingen voor die bij ons werken. 1. Pipetje met water ...
Ja dat eerste zie ik weleens voorbij komen maar dat ziet er zo zielig uit. Alsof het heel vervelend is voor hun

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe_x

Otrivin neusjesreiniger is echt super je moet wel echt hard zuigen wil je d ...
Ik ga eens de neusspray van physiomer proberen en dan met de otrivin neusreiniger.

3 jaar geleden

Reactie op Melisyo

Ja dat eerste zie ik weleens voorbij komen maar dat ziet er zo zielig uit. ...
Denk dat neusspray zelfde reactie veroorzaakt maar is niet aangenaam om te zien (of ondergaan)