4 Reacties

3 maanden geleden

Was bij ons ook in het begin hoor! Ook paar keer in haar ledikant weer gelegd en uiteindelijk is het gelukt (met soms nog stiekem uit bed)

3 maanden geleden

Wat is de reden dat je nu over wil naar een grondbed?. Ik zou er vooral geen grote strijd van maken en over een tijdje weer eens proberen. Choose your battles, zeker met zo'n kleine baby erbij. Lekker in het ledikantje laten slapen.

3 maanden geleden

Reactie op Joycani

Wat is de reden dat je nu over wil naar een grondbed?. Ik zou er vooral gee ...
Omdat hij soms 鈥榮 nachts niet meer wou slapen in zn ledikant heel af en toe maar, maar omdat de baby ook bij ons in bed ligt omdat hij alleen maar bij mij wil slapen, en het dus niet past met 4 in bed daarom hebben we het grondbed gekocht zodat m鈥檔 vriend dan bij de oudste kan gaan liggen.. Maar idd over een tijdje weer proberen hopelijk lukt het dan

3 maanden geleden

Hier hadden we haar 'grote meidenbed' naast haar kleine gezet. Soms wilde ze nog in de kleine en soms in de grote, was beide prima. Na een maand ofzo was ze klaar met het kleine bed en hebben we 'm weggehaald. Haar kamer direct ingericht met een tipitentje en kussens plus een boekenbak zodat ze zelf kon lezen. Ze was mega blij. Hier ook een kleintje maar dan van 4 maanden die totaal niet in z'n hum zit. Een man die 6 dagen van vroeg tot laat werkt ivm eigen zaak. Het is heel erg aanpoten. Lastig dat je niet goed weet hoe het komt. Succes mamma, jij kan dit. En soms even een stapje terug daarna kun je weer 2 vooruit馃槝