10 Reacties

2 jaar geleden

Ik had pas dat ik gewoon ongesteld werd terwel ik de pil slikte

2 jaar geleden

Heb ik ook op dit moment gehad met negatieve testen. Even nagevraagd ook en het advies is dat de cyclus toch nog van streek is en op gang moet komen. Als je zeker wil zijn kun je nog een test doen, maar ik zou de pil gewoon even volgens de regels blijven slikken en dan bij de volgende stopweek even afwachten, dat is wat ik ook doe nu. Ik slikte ook 10 jaar de pil voor ik zwanger werd. Hoop dat je zo een beetje opgelucht bent 😘

2 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Dan kan je cyclus met het warme weer nu extra verstrooid zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Inneke

Geef je borstvoeding? Dan kan je cyclus met het warme weer nu extra verstro ...
Als je borstvoeding geeft mag je niet aan de “gewone” pil alleen minipil en die heeft geen stopweek 😅

2 jaar geleden

Reactie op Emmy35

Als je borstvoeding geeft mag je niet aan de “gewone” pil alleen minipil en ...
Ik heb wel ooit een gewone pil gehad tijdens borstvoeding, ik dacht ook dat het niet mocht, maar gynaecoloog verzekerde mij toen van wel. Was voor kindje niet schadelijk, kon alleen mijn productie beïnvloeden, maar om medische redenen moest ik een gewone pil innemen (anders nam ik zelfs geen pil want wou nog wel een kindje)

2 jaar geleden

Hi! Ik slik de pil nu al 3 maanden en ik word ook niet ongesteld in de stopweek 😅. Maak me er soms ook druk over, maar het blijkt dus helemaal niet zo gek te zijn. Ik verlies nu denk ik ietsiepietsie bloed (op te vangen met een minitamponnetje) verdeeld over 3 dagen. Je kunt het absoluut niet menstrueren noemen. Ook gewoon negatieve testen. Ben nu op vakantie, maar bel na de vakantie voor de zekerheid de huisarts. Maar gok dat zij hetzelfde zeggen als het internet: kan gebeuren, zolang je de pil goed slikt geen reden tot zorg. Maar dan weet ik het maar extra. Ik snap dus je onzekerheid en je bent zeker niet alleen.

2 jaar geleden

Reactie op _anoniem211_

Ik had pas dat ik gewoon ongesteld werd terwel ik de pil slikte
Oh dat is ook erg vervelend …

2 jaar geleden

Reactie op Muffin01

Heb ik ook op dit moment gehad met negatieve testen. Even nagevraagd ook en ...
Ik heb vandaag nog een test gedaan maar weer negatief dus denk ook echt dat m’n lichaam nog beetje in de war is. Ik ga ook na deze strip weer een stopweek in lassen en hopelijk word ik dan wel ongesteld! Anders ga ik misschien toch eens naar de huisarts voor bloed te laten prikken

2 jaar geleden

Reactie op Inneke

Geef je borstvoeding? Dan kan je cyclus met het warme weer nu extra verstro ...
Nee ik geef geen borstvoeding

2 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Hi! Ik slik de pil nu al 3 maanden en ik word ook niet ongesteld in de stop ...
Zo gek he heb het nog nooit meegemaakt 😂 maar dan zal het wss toch nog aan de bevalling liggen dat het lichaam toch nog beetje in war is.. ik ga de volgende stopweek afwachten anders ga ik denk ik ook maar even contact opnemen met de huisarts.. zeker omdat ik echt het gevoel had dat ik ongesteld werd ook echt die menstruatiekrampen.. Hopelijk word jij ook weer snel ongesteld! 🤞🏼