22 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op VooDooLady84
Sinds wanneer hebben ze dat? Ben gelijk nieuwsgierig
Dat is nieuw, mijn schoonzus heeft laatst het één en ander besteld. Zag er leuk uit, leuke topjes.
Ik ben nog niet toe aan zwangerschapskleding, eerste zwangerschap ook niet voor 20 weken dus wacht nog even met bestellen, zal eerder wintercollectie worden denk ik
3 jaar geleden
De spijkerbroek zit wel goed, kan zelfs wel maatje kleiner.
Ik had ook de joggingbroek maar dat is echt een mismodel, mits je een kaarsrechte komt hebt. Namelijk zelfs met de band kwam die achter net over m’n kont heen.
Het jurkje vond ik wel heel fijn straks voor op de camping en echt warme dagen.
3 jaar geleden
Ik heb alles besteld en bijna alles terug gestuurd. T enige dat ik heb gehouden zijn de tshirts en de flared pants. Ik vond het super jammer van de jurkjes maar ik ben maar 1,63, de lengte was goed maar de mouwen zijn voor iemand van 3 meter naar mijn idee en dat was ook echt niet mooi als t omgeslagen zit haha. Bij de h&m is nu ook sale, ook hele leuke dingen voor spotprijsjes☺️
3 jaar geleden
Ik kan echt iedereen deze broeken aanraden. Zo’n lekker stofje! Slanken af. Hebben leuke kleurtjes en valt gewoon lekker ruim. Ik heb twee broeken gekocht en leef hier echt in al sinds week 4 van mijn zwangerschap Haha. Perfect voor eerste trimester

3 jaar geleden
Reactie op Skybles
Kan je een linkje delen van deze broek??
https://m.aboutyou.nl/p/only-carmakoma/broek-goldtrash-5081808
Deze is het om precies te zijn. Heet denk net even anders dan die Boubou benoemd. Maar echt je gaat geen spijt krijgen!
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op JoëlleSaar
https://m.aboutyou.nl/p/only-carmakoma/broek-goldtrash-5081808
Deze is het ...
Oja, inderdaad net anders, als ik het goed begrijp is de carmakoma goldtrash van de curvy collectie en de poptrash van de standaard.
Maar ze lijken erg op elkaar, ook de achterkant en vorm van de broekspijpen. Dus als de curvy niet de goede maat voor je heeft, probeer dan de poptrash (kon ik aan tot minstens halverwege mijn vorige zwanger).
3 jaar geleden
Reactie op Boubou
Oja, inderdaad net anders, als ik het goed begrijp is de carmakoma goldtras ...
Ohh dat is een goede tip ook! 42 is eigelijk nu nog net iets te groot voor mij maar vond het stiekem ook wel lekker Haha