Hi allemaal,
Ik twijfel even over wat de verloskundige hierover gezegd heeft.. ik moet morgenochtend bloedprikken voor de nipt en ook gelijk voor de algemene bloedcheck. Moet je hiervoor nuchter zijn of is dit niet nodig?
Ik heb gisteren geprikt, alleen voor de algemene testen. Hiervoor mocht ik 2 uur ervoor niet eten en alleen water drinken. Weet niet hoe het voor de nipt is..
Is me niets over verteld! Ik had hem laat in de middag dus gewoon gedronken en gegeten en ze hebben ook in het ZH niets erover gevraagd. Erna ook geen opmerking erover gekregen dus denk niet dat je er nuchter voor hoeft te zijn
Bij mij staat er ruim een uur voor de bloedafname nuchter zijn, dus ik had tot anderhalfuur ervoor nog gegeten. Nuchter zijn en zwanger zijn is zeker voor vele geen pretje, dus wel fijn
Bij de eerste zwangerschap moest ik nuchter zijn omdat ze meteen de suiker deden mee testen. Nu bij de 2de hoefde dat niet. Dus het ligt er een beetje aan
Ik moest van de verloskundige nuchter zijn. Ik viel bijna flauw vanwege de hoeveel buisjes die afgenomen moesten worden. De zuster zei dat t vaker voorkomt en ze inmiddels met een aantal verloskundige hadden afgesproken dat nuchter niet hoefde. Alleen als er twijfels zijn of iets dergelijks