10 Reacties
3 jaar geleden
ik gebruikte Kruidvat maar was 10x niks (bij mijn kind dan) nu gebruik ik 2/3 weken nutrilon en t gaat stukken beter
3 jaar geleden
Reactie op marleyR
Jaaa ik heb ook echt het gevoel dat de kruidvat forte veeel wateriger is ze ...
ik heb normale voeding van Kruidvat en op advies van cb extra care van Kruidvat gebruikt vond ze allebei niks , nutrilon opgebeld gevraagd of ze advies konden geven ben heel goed geholpen ! ik heb zelf niet meer overlegd met cb want werd er niet wijzer van maar het was een goede keuze
3 jaar geleden
Van dag een zit ik op Nutrilon wand de cb en met de intake gesprek voor de kraamhulp raade ze kruitvat juist af omdat veel baby's niet aan kwamen ze raade echt Nutrilon aan 😊 en een tip voor iedereen die Nutrilon gebruikt voor de kleine ik haal het bij de Nettorama kost het €15,50 🤭
3 jaar geleden
Ik heb vanaf dag 1 kruidvat voeding en mijn kleine doet het er super op!
Hij kreegt ook deels forte omdat hij op een gegeven moment teveel voeding kreeg. (Vroeg hij om). Vanaf toen half gewoon/half forte gaan geven en duidelijk merkbaar verschil! Hij liet ineens langer tussen de flessen waardoor hij dus wel weer netjes op de hoeveelheid geadviseerde voeding kwam.
Dus heen ervaring met Nutrilon, maar hier 100% tevreden over kruidvat. Of het dus wateriger is als Nutrilon weet ik ook niet. Hij komt netjes aan en groeit in ieder geval erg goed!
3 jaar geleden
Mij werd eerst Kruidvat aangeraden en me kleine kwam maar niet aan. Eenmaal begonnen met Nutrilon begon hij aan te komen.
Cb vond er zit geen verschil in en ze zijn alle2 precies hetzelfde.
Ik denk zelf er zit toch een verschil in Kruidvat en Nutrilon qua kwaliteit maar dat is mis voor elke baby anders.
Ik ben zonder overleg overgestapt heb het pas later aangegeven bij cb en toen hadden ze ineens weinig te zeggen. HAHA :S
3 jaar geleden
Reactie op Chanel.
Mij werd eerst Kruidvat aangeraden en me kleine kwam maar niet aan. Eenmaal ...
Heel herkenbaar dit!!