15 Reacties
vorig jaar
Bij ons staat er van alles in de vensterbank waar hij niet aan mag komen. Planten, lampen, van die grote eieren waar je kaarsen in doet. Ik heb wel alles iets opgeschoven zodat hij een klein stukje heeft waar hij goed kan staan en naar buiten kan kijken/ zwaaien. Hij zit ook nergens aan gelukkig. Bij mijn schoonouders moet wel iedere keer de hele vensterbank leeg. Hij geeft zelf de spullen aan en als het leeg is kan hij heerlijk met zijn auto’s erop spelen. Leuk om te zien dat hij weet waar iets wel mag en waar niet
vorig jaar
Reactie op Feb’23
Bij ons staat er van alles in de vensterbank waar hij niet aan mag komen. P ...
Hij mag er ook niet aan zitten maar ook niet lopen in de vensterbank maar helaas doet huj beide wel
vorig jaar
Hij mag er ook niet aan zitten maar ook niet lopen in de vensterbank maar h ...
Oeps… ja dan zou ik ook alles weghalen. Gelukkig klimt hij bij ons niet in de vensterbank (hij staat er netjes voor). Wel klimt hij iedere keer in de kast van 5 planken dus heb nu alles van de onderste 2 planken weg gehaald. De 3e komt hij nog net niet bij.
vorig jaar
Reactie op Feb’23
Oeps… ja dan zou ik ook alles weghalen. Gelukkig klimt hij bij ons niet in ...
Inderdaad maar het staat niet gezellig hoop wat te vinden of tips te krijgen wat leuk staat maar liefst onbreekbaar is
vorig jaar
Wij hadden hier altijd vazen staan, die zet ik nu in de avond weer neer als de kleine op bed ligt🙈
Om het toch wat op te leuke hebben wij dus raamstickers op de rechterkant van het raam gedaan! Wij hebben nu raamstickers van bijna ieder seizoen (nu dus halloween, heb er ook van sinterklaas en kerst)

vorig jaar
Een plant, foto lijstjes (die ze gerust mag pakken om te bekijken) en een LEGO ijsvogel.
vorig jaar
Bij ons niks, wij hadden ook zulke grote ramen en hadden daar zwarte houten jaloezieën voor om het te breken.