8 Reacties

12 dagen geleden

En dan eindigt hij dus bij ons in bed. Again.

12 dagen geleden

Jaaa zeker. Onze kleine is ook geen makkelijke slaper en word (juist overdag) hysterisch wakker. Ik til hem dan op. Troost hem even terwijl ik met hem over mij schouder loop. Als hij weer rustig is leg ik hem weer op bed en slaapt hij weer. Het kan van alles zijn: nachtmerries, verlatingsangst, of gewoon een ochtendhum. Nu 4 weken verder gaat t hier al weer iets beter. Ze moeten soms weer even wennen aan een nieuwe versie van zichzelf. Het word echt weer beter! 😘

12 dagen geleden

Mijn zoontje heeft dit ook gehad.. is gelukkig wel weer over nu.. heeft een paar weken geduurd. Mijn zoontje wilde ook echt alleen maar geknuffeld worden en dan moest ik steeds 30 minuten wachten tot ie diep genoeg sliep om m weg te leggen. En dat wel 2x per nacht.. het leek hier op verlatingsangst vond ik.. m’n zoontje vond t in die weken ook echt vreselijk als ik weg liep tijdens het spelen en wilde heel veel bij mij in de buurt zijn.. papa was alleen goed als ik niet in beeld was.. Maar het goede nieuws, het is bij ons dus over gegaan en nu slaapt m’n zoontje best wel heel erg goed.. dus ik duim voor je ☺️

12 dagen geleden

Hier ook echt heftig sinds een aantal weken. Hij is ook nooit een goede slaper geweest, zoekt veel nabijheid en heeft hulp nodig om in slaap te vallen. Vooral 's nachts is het hier drama, hij wordt dan rond een uur of 02.00uur wakker en ik kan hem meestal pas rond 04.00uur weer wegleggen. Bij papa gaat hij alleen maar heel hard huilen dus die kan ook niet echt iets doen.. Hopelijk is het snel voorbij, voor hem maar ook voor ons moeders best pittig zo.🤞

12 dagen geleden

Onze dochter is ook niet graag alleen in haar eigen kamertje, wordt idd heel overstuur wakker als het nog donker is en heeft dan echt nabijheid nodig. Wij hebben nu een breed vloerbed waar ik altijd even bij kan liggen. Bij haar is het soms rond 1 uur en dan vaak rond 4/5/6 uur. Om 4 krijg ik haar nog in slaap maar later heb ik vaak een probleem en komt ze uren tekort. Ik ga er maar weer vanuit dat het een fase is die vanzelf goedkomt. Idd een tijd geen last van gehad maar nu ook al een hele tijd weer wel helaas.

12 dagen geleden

Herkenbaar helaas. Hier hetzelfde en we gaan nu de 4de (!) week in. Daarentegen is mijn zoontje wel altijd een goede slaper geweest dus snap er niets van. Geloof er in dat het een fase is, hoe dan ook… dit zal niet voor altijd zo gaan. Sterkte!

11 dagen geleden

Ons zoontje is ook een nachtbrakertje.. En hebben wat afgetobt... Hij sliep net af en toe door en nu is het ook weer raak.. Naast hem zitten heeft geen zin, alleen vast houden of bij ons in bed. Dus hij komt halverwege de nacht weer tussen ons in. Hopelijk te maken metsprong en zn verkoudheid.

11 dagen geleden

Hier sliep hij ook eindelijk goed. Nu ik dit lees, hoop ik dat afgelopen nacht eenmalig was en niet een fase van weken. Hier werd hij ook overstuur wakker en wilde niet meer in zijn bed. Wanneer hij op mij lag was ie stil en zodra ik hem naast ons bed legde, was het huilen. Bij papa is dan ook niet goed, zo zielig om te zien hoe verdrietig hij dan is. Eindstand van 23.00 tot 2.00 uur heeft het geduurd en toen viel hij in slaap.