244 Reacties

3 jaar geleden

Die broek heb ik ook van themusthaves, echt ideaal!

3 jaar geleden

Leuk die broek! Hoelang ben jij als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Die broek is heeel leuk! 馃槏 Heb jij de broek van themusthaves ook in een maat groter dan normaal besteld of gewoon jouw reguliere maat? Ik ben nog op zoek naar zo鈥檔 broek die de aankomende maanden fijn meerekt, maar niet dat ik over een maand weer nieuwe moet halen.

3 jaar geleden

Reactie op Shellxo

Leuk die broek! Hoelang ben jij als ik vragen mag?
1.73 en al dit soort broeken zijn me standaard te lang en laat ik dan een stukje korter maken 鈽猴笍

3 jaar geleden

Super leuk! Vind het best lastig wat nu te kopen met die groeiende buik! Krult de broek niet om door je buik?

3 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Die broek is heeel leuk! 馃槏 Heb jij de broek van themusthaves ook in een ma ...
Nee gewoon mijn eigen maat, maat M. Zoveel rek en stretch, dat gaat prima! Ik moet hem in de lengte wel korter maken!

3 jaar geleden

Leuke broek!! Issie niet te dun qua stof? Wel mooi stevig?

3 jaar geleden

Reactie op maximedijkema

Super leuk! Vind het best lastig wat nu te kopen met die groeiende buik! Kr ...
Nee helemaal niet!

3 jaar geleden

Reactie op emlolou

Leuke broek!! Issie niet te dun qua stof? Wel mooi stevig?
Voor nu is de broek prima, maar in de winter zal het te koud zijn. Dan doe ik er lekker een panty onder 馃槉

3 jaar geleden

Ook van themusthaves.nl Zit super comfy en rekt goed mee! Ze hebben deze ook nog in andere leuke kleurtjes

3 jaar geleden

Reactie op Karolien VdW

Ook van themusthaves.nl Zit super comfy en rekt goed mee! Ze hebben deze o ...
Superleuk!! Die gaat in m鈥檔 mandje 馃檴

3 jaar geleden

Super idee dit! Zat toevallig vandaag naar inspo te zoeken op Pinterest

3 jaar geleden

Nog geen foto gemaakt maar ik ben heel blij met deze!

3 jaar geleden

Ik heb ook meteen 2 flared broeken besteld!! Top topic dit!!

3 jaar geleden

Ik heb deze broek van Loavies. Echt fantastisch! Zit lekker hoog, trek ik makkelijk over mijn buik heen en kan ik nog lekker in doorgroeien. Dikke tip! https://www.loavies.com/nl/loav91160-loavies-zwarte-pantalon/?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAjwm8WZBhBUEiwA178UnKUM3i6awq1OZErQda1EB3_vxC4W-aNfXIetMxopIuU0bZvNYLwj_hoCacwQAvD_BwE Voordeel vind ik, is dat je wel echt een broek aan hebt en je je niet zo 'naakt' voelt als bijv de flared leggings van themusthaves.nl (welke ik overigens ook heb en ook super lekker zitten).

3 jaar geleden

Buik valt een beetje weg zo 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Karolien VdW

Ook van themusthaves.nl Zit super comfy en rekt goed mee! Ze hebben deze o ...
Is het deze? 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Bliepie

De high waist flared van Guts & Gusto ! https://www.gutsgusto.com/nl/ ...
Oh wauw die is echt mooi van guts en gusto, kan deze nog lang meegroeien met je buik? Hij ziet er zo strak uit 馃檴 Ik heb een maternity broek van H&M, maar die zakt toch af en zit los bij het kruis einde van de ochtend, is dat beter met de jegging van vero?

3 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Ik heb deze broek van Loavies. Echt fantastisch! Zit lekker hoog, trek ik m ...
Echt heel mooi inderdaad!! Dus je kunt er wel nog lekker in groeien? Hij oogt wat strak 馃檮