32 Reacties
2 jaar geleden
Ik werk zelf in de kinderopvang en wij adviseren ouders vanaf het moment dat het kind kan rollen om de ligbak te vervangen voor iets met een tuigje. Ook omdat het kind er anders uit kan vallen. Onze meid is net begonnen maar ik ga binnenkort ook de kinderwagen ombouwen.
Zolang ze maar niet te rechtop komen te zitten.
2 jaar geleden
Reactie op LisaDeEerste
Ik werk zelf in de kinderopvang en wij adviseren ouders vanaf het moment da ...
Oh ok茅 vanaf het omrollen
Ik las op internet vanaf ze zelfstandig kunnen gaan rechtzitten.
Maar jullie gaan dit beter weten natuurlijk
Dankjewel dan gaan we deze ook ombouwen dankjewel
2 jaar geleden
Reactie op Mw9
Wij zijn met 5 maanden overgestapt. Er zitten 3 verschillende standen op on ...
Hier is dit dus ook hij trekt zijn eigen ook recht in zijn bak 馃
2 jaar geleden
Reactie op MissChan
Mijn zoontje is volgende week 5 maanden en wij zijn sinds dit weekend overg ...
Hoe reageerde hij erop?
Vind het wel spannend om dan op stap te gaan gaat hij dan niet beginnen Wenen omdat het weer iets anders.
2 jaar geleden
Reactie op LisaDeEerste
Ik werk zelf in de kinderopvang en wij adviseren ouders vanaf het moment da ...
Wat een bijzonder advies, Er wordt aangeraden om pas over te gaan naar de kinderwagen als je kindje zelfstandig kan zitten, dus rond 7 maanden. Of als ze het maximum gewicht van de ligbak al eerder bereikt hebben.
De rand van de reiswieg is toch veel te hoog om er uit te rollen? Onze dochter ligt graag op haar buik in de kinderwagen zodat ze alles kan zien, ze kan er nooit uitrollen.
2 jaar geleden
Reactie op MissChan
Hij is heel nieuwsgierig en vind het geweldig dat hij alles nu wat beter zi ...
Dankjewel 馃ぉ voor je ervaring te delen dan gaan we ook overgaan
2 jaar geleden
Hier overgegaan want het maximale gewicht was bereikt en meneer kan sinds kort omrollen! Hij vindt het overigens geweldig! 馃槀
2 jaar geleden
Onze baby moet nog ca. 500 gram tot het maximale gewicht en nog maar 2cm ruimte.. dus wij moeten binnenkort ook overstappen, gelukkig kan hij gewoon plat liggen.
2 jaar geleden
Bij de oudste zijn we met 7 maanden pas overgestapt omdat hij nog heerlijk op zijn buik sliep in de bak.
Nu bij de tweede nog geen idee, die ligt er nog heerlijk in (bijna 5 maanden) en is nog niet heel stabiel in z'n nek
2 jaar geleden
Ik ben met 3 maanden overgestapt naar de buggy. Mijn dochter vind het geweldig. Ze was ook al erg sterk toendertijd en kon ook al omrollen, dus ook daarom.
Werk in de kinderopvang en daar moet je een baby in de buggy doen zodra ze kunnen rollen, anders krijg je veel gedoe met de GGD mochten die op controle komen. :)
2 jaar geleden
Reactie op rcnske
ik snap niet zo goed het verband met rollen en dan moeten overstappen naar ...
Denk dat het beetje te zien is..
mijn buggy kan ik bijvoorbeeld in ligstand zetten wat het ook weer niet te rechtop maakt.
2 jaar geleden
Reactie op rcnske
ik snap niet zo goed het verband met rollen en dan moeten overstappen naar ...
Nja ik heb zo鈥檔 Joolz Day +, die buggy zit gewoon op zo鈥檔 stand halverwege tussen liggen en rechtop in. Kan uiteraard ook rechtop helemaal, maar dat doe ik nog niet. Dus dan valt het reuze mee, ze zitten ook niet op een houten stoel met een stok in de rug ofzo h猫 馃お haha