9 Reacties
2 jaar geleden
Al volgend! Maar mijne heeft ook een extreem plat achterhoofd omdat het een erge rugligger is en wil alleen maar strekken.
2 jaar geleden
Hier doet ze t ook een beetje, meestal wel in combinatie met een mega glimlach. Vaak bij haar een teken dat ze genoeg gehad heeft. Soms helpt verschonen tussendoor als een soort pauze, maar soms laat ik het ook gewoon, als ze genoeg heedt gehad heeft ze genoeg gehad. Mocht ze nog honger hebben komt ze later wel nogweer
2 jaar geleden
Reactie op KvanIjC
Hier doet ze t ook een beetje, meestal wel in combinatie met een mega gliml ...
Ze doet het vrij snel dus dan heb ik toch het idee dat ze nog niet klaar is. Ze doet het wel meer aan de rechterkant dan aan de linkerkant dus misschien heeft ze voor nu gewoon een duidelijke voorkeurboob 😅
2 jaar geleden
Bij mij laatste tijd ook af en toe, soms in het begin inderdaad. Soms als hij iets interessants ziet/hoort en soms denk ik dat hij niet hoeft en probeer ik het een paar minuten later opnieuw
2 jaar geleden
Doet hij bij mij ook. Is denk ik beetje van deze leeftijd. Snel afgeleid, kan beter even op een rustige plek hem voeden (minder prikkels). Bij hem is het ook idd als die vol is of eigenlijk nog niet zo honger heeft. Het is ook even gissen want sinds hij alles in zn mond stopt vind ik honger signalen moeilijker te peilen. Dus nu is vaak dat lijkt alsof ik veeel te vroeg ben. Of juist “te laat” dat die echt aan het jengelen/gillen is. Soms is gillen namelijk gewoon even lol hebben en stem uittesten.
Maar goed helpt mij om even goed te kijken of er wel minimaal 2 uur tussen zit liefst 2,5 uur. Om ergens even af te zonderen en te voeden. Donker voeden nog beter. Soms als die paar min heeft gedronken leg ik hem naast me neer in bed als die zo overstrekt (hij heeft nml 2 weken echtttt geist dat die alleen liggend werd gevoed; goddzijdank is dat wel weer beetje over)