23 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben erg fan van Dooky!!

3 jaar geleden

Wij gebruiken een dooky en dat bevalt prima.

3 jaar geleden

Parasol, achter een doek of kap wordt het al snel warm. Bij een parasol kan de frisse lucht erachter.

3 jaar geleden

Volgens mij is die comfort cover niet geschikt voor de joolz geo3. Alleen voor de Day en Geo 2? De kap van de Geo 3 gaat zo ver naar beneden dat wij geen behoefte hebben aan een parasol en of doek? Alleen wel als we de maxicosi op het onderstel klikken.

3 jaar geleden

Wij vonden de parasol echt verschrikkelijk lopen, gebruiken nu een dooky.

3 jaar geleden

Wij hebben de Joolz comfort cover, vind hem echt super handig en fijn! Wij hebben de Joolz day +

3 jaar geleden

Ik vond parasol echt super irritant ik heb dooky vind ik ideaal

3 jaar geleden

+1 voor dooky 😁

3 jaar geleden

Reactie op Joycani

Volgens mij is die comfort cover niet geschikt voor de joolz geo3. Alleen v ...
Ja heb ik ook! De kap van de geo 3 kan zo ver dat t zonnetje nooit naar binnen kan schijnen. Echt top van die kinderwagen!

3 jaar geleden

Reactie op CarrB

Ja heb ik ook! De kap van de geo 3 kan zo ver dat t zonnetje nooit naar bin ...
Mee eens!

3 jaar geleden

Voor de mama’s die een Dooky gebruiken, is het niet vervelend dat je je kindje niet meer ziet?

3 jaar geleden

Dit was gisteren zonder dooky met nieuwe zonne kap. Maar vandaag met de dooky kon ik toch fijn naar hem kijken 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben de geo 3 en de comfort cover. De kap kan idd ver genoeg naar beneden maar wat ik fijn vind aan de cover is dat je dan makkelijker nog even naar binnen kan kijken zonder dat je baby dan weer veel licht krijgt zoals wanneer je de kap open zou trekken. maar verder is het eigenlijk is overbodig 😂 hadden hem al gekocht voor de wagen binnen was 🙈

3 jaar geleden

Wij hebben een Nuna mixx next en daar zit een zonnedoek in geïntegreerd. Was ook 1 van de redenen dat we toen voor die kinderwagen ook gekozen hebben omdat zo’n parasol me heel onhandig leek😅 dus in dit geval zal ik eerder voor een doek of iets kiezen dan een parasol

3 jaar geleden

Reactie op Otjedotje

Ik ben erg fan van Dooky!!
Vind je het niet vervelend dat je je kindje niet meer ziet? 😊 ik wil er graag eentje kopen maar dit houd me toch wat tegen

3 jaar geleden

Reactie op Roos24

Wij gebruiken een dooky en dat bevalt prima.
Vind je het niet vervelend dat je je kindje niet meer ziet? 😊 ik wil er graag eentje kopen maar dit houd me toch wat tegen

3 jaar geleden

Reactie op Lot2023

Vind je het niet vervelend dat je je kindje niet meer ziet? 😊 ik wil er gr ...
Nee hoor! Je kan hem oprollen naar welke hoogte je wilt dus ik zorg ervoor dat de schaduw op zn gezicht valt maar dat ik hem wel kan zien!

3 jaar geleden

Reactie op Otjedotje

Nee hoor! Je kan hem oprollen naar welke hoogte je wilt dus ik zorg ervoor ...
Ooh zo! Klinkt goed, dank je wel!😄

3 jaar geleden

Reactie op Lot2023

Vind je het niet vervelend dat je je kindje niet meer ziet? 😊 ik wil er gr ...
Zelfde als LIESXO zegt. Makkelijk op te rollen. Prima te doen.

3 jaar geleden

Hier een joolz geo2 met zonneding van joolz zelf . Ideaal