Wij hebben de Joolz geo 3 kinderwagen en ik twijfel of wij een parasolletje gaan aanschaffen of het speciale doek (Joolz comfort cover) die bescherming biedt tegen de zon. Wat is jullie ervaring?
Volgens mij is die comfort cover niet geschikt voor de joolz geo3. Alleen voor de Day en Geo 2?
De kap van de Geo 3 gaat zo ver naar beneden dat wij geen behoefte hebben aan een parasol en of doek?
Alleen wel als we de maxicosi op het onderstel klikken.
Wij hebben de geo 3 en de comfort cover. De kap kan idd ver genoeg naar beneden maar wat ik fijn vind aan de cover is dat je dan makkelijker nog even naar binnen kan kijken zonder dat je baby dan weer veel licht krijgt zoals wanneer je de kap open zou trekken. maar verder is het eigenlijk is overbodig 😂 hadden hem al gekocht voor de wagen binnen was 🙈
Wij hebben een Nuna mixx next en daar zit een zonnedoek in geïntegreerd. Was ook 1 van de redenen dat we toen voor die kinderwagen ook gekozen hebben omdat zo’n parasol me heel onhandig leek😅 dus in dit geval zal ik eerder voor een doek of iets kiezen dan een parasol