23 Reacties
3 jaar geleden
Hee ik heb precies hetzelfde. Soms denk ik shit het is toch een blaasontsteking, maar dan neemt de intensiteit weer af daarna en zo kwakkel ik steeds door.
Ik heb ook drie keer een katheter gehad met de bevalling.
Volgende week moet ik naar de gynaecoloog voor de nacontrole en zal ik het zeker vragen.
3 jaar geleden
Ik had precies het zelfde, als ik eventjes heb gezeten en opstond voelde het zo naar, een vervelende druk soort van. Ik heb ook een katheter gehad ivm ruggenprik. Het is helemaal weggetrokken en het is nu 7 weken geleden
3 jaar geleden
Hier ook! Heel raar drukkend/beurs gevoel. Alsof je zonder fietsbroekje op een wielrenfiets hebt gezeten en soms komt het uit het niets op. En nu ik jullie reacties lees: het ja de katheter natuurlijk! Hier ook gehad met de bevalling.
3 jaar geleden
Ik herken dit ook! Maar heb geen katheter gehad.. vooral de pijnlijke druk op clitoris
Het branderige kwam naar mijn idee van al die kraam/maand verbanden weken lang, waardoor mijn schaamlippen ook geïrriteerd waren. Nu katoenen inlegkruisjes en kokosolie erop op aanraden van de verloskundige en dat helpt al iets
3 jaar geleden
Reactie op Inesk
Hey! Vervelend he. Ik heb er ook last van.. het is m'n urinebuis. Heb jij o ...
Oh ja nu ik alle reacties lees🙄 idd heb ook een katheter gehad ivm ruggenprik
Maar het is inmiddels 5 weken geleden zou dit nogsteeds daardoor komen?
3 jaar geleden
Lieve dames 😘 inderdaad heb een katheter gehad ivm ruggenprik maar zou ik het echt nog voelen na 5 weken? Vond het wel vreemd want op week 3-4 heb ik er niks van gevoeld en nu is het plots weer terug.. ik draag ook geen kraamverband meer enkel inlegkruisjes.. geen bloedverlies enkel soort van vochtverlies van de knip 🙄
3 jaar geleden
Reactie op sabrina223_
Hier ook! Heel raar drukkend/beurs gevoel. Alsof je zonder fietsbroekje op ...
Precies dit gevoel😂😭
3 jaar geleden
Heel herkenbaar als ik dit zo lees. Ook een katheter gehad en een ruggenprik. Het is nu 6 weken geleden en het branderige lijkt de laatste paar dagen weer meer te worden, alsook het wondvocht wat ik nog steeds verlies en wat ook weer meer is geworden lijkt het wel.
3 jaar geleden
omg wat een herkenning! Dit had/heb ik ook en ja ook ik had een katheter. Ik voel het nu nog vooral na het plassen. Niet stekend of branden maar echt dat beurse drukkende. Ik ben nu 4 weken post partum, en het is nu wel iets minder.
3 jaar geleden
Reactie op Renate1982
Heel herkenbaar als ik dit zo lees. Ook een katheter gehad en een ruggenpri ...
Precies dit…
Geen ruggenprik maar wel katheter gehad en ook het idee dat wondvocht weer meer word…. 5 en halve week geleden bevallen
3 jaar geleden
Reactie op Renate1982
Heel herkenbaar als ik dit zo lees. Ook een katheter gehad en een ruggenpri ...
Klopt idd! Mijn wondvocht is ook meer 😕 zo vreemd 😖 volgende week eerste consult bij de gynaecoloog ik vraag dit zeker na 😭
3 jaar geleden
Ik heb er ook last van en ook een catheter gehad. Heb ook een thuiscatheter gehad zo'n 2 weken lang omdat ik niet kon plassen. Heb je geen branderig gevoel bij het plassen? Ik had een blaasontsteking gekregen door die catheter die overging naar een nierbekontsteking.
Ben nu 8 weken postpartum en merk dat het nu beter wordt. Wel heb ik nog last met ontlasting 🙄 lekkere aambeien die mega pijn doen tijdens de grote boodschap. Je moet er maar wat voor over hebben zo'n kleintje 😜
3 jaar geleden
Precies dit…
Geen ruggenprik maar wel katheter gehad en ook het idee dat wo ...
Ben je gehecht? Ik merkte toen mijn hechtingen er uit gingen (ik vond soms stukjes op m'n wc papier) toen bloedde het weer wat en kwam er ook soms wat wondvocht. Dat was meestal na een dagje wel weg
3 jaar geleden
Reactie op Ireneh90
Ben je gehecht? Ik merkte toen mijn hechtingen er uit gingen (ik vond soms ...
Haha ja en of ik gehecht ben🤣 Totaalruptuur dus zullen er genoeg in zitten🙈 Aah okeoke misschien dat dat bij mij dan wel de reden is inderdaad… moet zeggen dat het nu eigenlijk wel weer meevalt gelukkig.
3 jaar geleden
Reactie op Ireneh90
Ik heb er ook last van en ook een catheter gehad. Heb ook een thuiscatheter ...
Haha klopt alles voor die kleine spruitjes😅😍 en nee gelukkig geen branderig gevoel gewoon een enorm
“Druk” en echt gewoon pijnlijk eigenlijk hele dag door dus niet alleen bij het plassen 😅