11 Reacties

3 jaar geleden

kan vast geen kwaad.. op internet staat gewoon dat het mag als het goed verhit is. heb nu ook al meerdere keren zelf pizza gemaakt met salami en ook chorizo in ovenschotels😅 zolang je het niet rechtstreeks eet

3 jaar geleden

Reactie op rcnske

kan vast geen kwaad.. op internet staat gewoon dat het mag als het goed ver ...
Mercie meid!! Pff voortaan beter nadenken als het er lauw eruit komt 🙈

3 jaar geleden

Ik zou me geen zorgen maken hoor! Ik eet ook zo af en toe boerenmetworst en leverpastei op brood terwijl dat ook niet goed is maar meneer schopt nog steeds flink hoor 🙈 ik denk altijd maar, vroeger is het ook allemaal goed gegaan! Tuurlijk wel om denken, maar niet té erg :)

3 jaar geleden

Reactie op melaniee0410

Ik zou me geen zorgen maken hoor! Ik eet ook zo af en toe boerenmetworst en ...
Mercie meid!!! 😘😘

3 jaar geleden

Salami is sws al een vlees waar in verschillende landen andere adviezen over gelden. Het is namelijk zo zout dat men soms stelt dat het daarom geen kwaad kan omdat foute bacteriën geen kans krijgen. Verhitten voor de zekerheid is altijd goed, maar zo 1 keer zal het echt niet direct mis zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Skybles

Salami is sws al een vlees waar in verschillende landen andere adviezen ove ...
Merciekes, lief dat je reageert 😘😘 fijne zondag

3 jaar geleden

12 minuten op 200 graden is echt wel prima verhit hoor ☺️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

12 minuten op 200 graden is echt wel prima verhit hoor ☺️
Jaa ik snap het zelf nie 🙈 ma twas een dikke bodem en toch lauw 🙈 maar ik ga het maar laten rusten in mijn hoofdje 😵‍💫 merciekes om te reageren 😘😘

3 jaar geleden

Reactie op melaniee0410

Ik zou me geen zorgen maken hoor! Ik eet ook zo af en toe boerenmetworst en ...
Oke mijn hersenen doen rare dingen… ik dacht dus echt dat er stond bierenkoolmetworst. En ik maar af vragen wat daar mis mee is om te eten 🤦‍♀️. Na vier keer lezen zag ik het pas🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Denise❤️

Oke mijn hersenen doen rare dingen… ik dacht dus echt dat er stond bierenko ...
Herstel.. boerenkoolmetworst.

3 jaar geleden

Reactie op SMJ1991

Jaa ik snap het zelf nie 🙈 ma twas een dikke bodem en toch lauw 🙈 maar ik ...
Dikke bodem kan langer nodig hebben om te garen. Maar betekend niet dat de salami niet goed verhit is. Je zou een lagere temperatuur kunnen instellen (en dan langer in de oven) zodat de bodem langer de tijd krijgt om te garen ☺️