6 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn in april de zindelijkheidstraining begonnen en zoals jullie op 3 dagen pipi zindelijk.馃槃 De stoelgang was/ is inderdaad ook hier een gevalletje. Dagelijks onderbroeken kuisen en heel veel drama en bijhorende schaamte bij haar. Ik heb nu vorige week na een tip het boek doortrekken maar! Aangeschaft. Dit is gericht op peuters die het moeilijk hebben om de stoelgang los te laten. En wonder boven wonder na aanschaf van dit boek toch al een paar succesjes gehad. Wel voornamelijk thuis maar ik heb vertrouwen dat dit op verplaatsing ook goed gaat komen. Wij hebben haar wel geen luier meer aangedaan en hebben steeds een hele kleerkast aan reserve kledij mee.馃構 Als ik had geweten dat dit boek de sleutel naar succes ging zijn had ik me die vroeger aangeschaft. Dus bij deze geef ik je met plezier de tip mee.馃槃
5 maanden geleden
Wij hebben precies het zelfde probleem alleen onze dochter zegt wel dat ze moet poepen maar als we haar dan op potje zetten doet ze niks heb ze luier om of onderbroek daarna aan doet ze gelijk poepen... ik begin er ook een beetje klaar mee te zijn. dus helaas geen tips maar erkenning hopelijk hier iemand met de gouden tip