8 Reacties

3 jaar geleden
Hoi! Ik heb er 1tje via vinted gekocht, nog als nieuw. Ik vind het wel handig om al in huis te hebben. Die inbakerdoeken van prenatal niet heel duur dus dan denk ik de moeite waard. Van vrienden heb ik de puckababy over kunnen nemen.
@yin27 ligt eraan welke doek je koopt je hebt ze van 0 tot 3 maanden en van 3 tot 6 maanden. Eigenlijk moet je er mee stoppen zodra je kindje kan draaien op zichzelf.

3 jaar geleden
Dochtertje heeft het hier nooit gewild, ze lag altijd rustig te slapen zonder, vroedvrouw heeft haar een paar keer ingebakerd want dat zou haar een veilig gevoel geven, maar mijn dochter werd dan wild en heel hard wenen. Koop nu ook geen inbakkerdoek, met een grote tetradoek weer proberen of de volgende ingebakerd wil worden. Zo ja, koop ik dat dan nog wel snel.

3 jaar geleden
Ik zou pas inbaker doeken kopen als je ze ook nodig hebt. Niet elke baby hoeft ingebakerd te worden of vindt dat zelfs fijn. Zonde van je geld om ze dan gekocht te hebben. .
Onze dochter had het wel nodig en de doeken waren zo gehaald. Ik vind persoonlijk de swaddle doeken van meyco heel fijn. En de inbaker slaapzak van swaddle up