62 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind dit heeeeeeel duur! Wij bestellen ons 3e geboortekaartje bij het uilennestje en daar ben je ong €200 kwijt voor 70 kaartjes….

2 jaar geleden

Wij komen op €75,- voor 30 kaartjes, dit is exclusief enveloppen en postzegels. Heb bij de action mooie enveloppe gescoord en de adressen al op geschreven. Bij SoLow leuke sluitstickers gevonden. Kaartjes komen van hippe geboortekaartjes.

2 jaar geleden

Hi, ik had 35 kaartjes voor ong 90 euro incl sluit stickertjes. En 30 euro aan postzegels.

2 jaar geleden

Reactie op anoniemuis

Wij komen op €75,- voor 30 kaartjes, dit is exclusief enveloppen en postzeg ...
Wij hebben bewust zonder goudfolie gedaan omdat we dat onzin vinden aangezien de kaart bij velen toch na een poosje uit beeld verdwijnt.

2 jaar geleden

Ons kaartje kost ongeveer 550euro voor 70 stuks incl envelop maar zonder sluitsticker. Kosten zitten bij ons omdst we het op maat laten maken, goudfolie, en een extra label met de tekst Welkom lief zusje. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt😊

2 jaar geleden

Ons kaartje is €2.07 per stuk. Vond dat al duur 🙈 we zijn er uiteindelijk ook maar 25 nodig en komen iets onder de €50 met kortingscode. Ik heb leuke sluitzegels gekocht via AliExpress, minder dan €2 voor 50 stuks (das wellicht nu al te laat) Ik zou doen wat goed voelt. Je koopt niet elk jaar een geboortekaartje (meestal) 😉

2 jaar geleden

Wij ook 75 euro voor 30 stuks. Enveloppen heb ik bij de action gehaald. 8 stuks voor 0,69 😄

2 jaar geleden

Ik betaal 80 cent per dubbel kaartje, inclusief ontwerp maken dat ik beschreven had.

2 jaar geleden

Hi! Wij hebben grofweg 30 kaartjes die we laten versturen door de drukker (postzegels zitten daarbij inbegrepen en sommige gaan naar het buitenland), en zo'n 20 die we bij ons thuis laten afleveren. We hebben gekozen voor wat duurder papier. Ik gok dat we ergens rond de 200 euro eindigen.

2 jaar geleden

Om je een idee te geven: bij Kaartje2Go betalen we 350€ voor 130 kaartjes inclusief enveloppen. Enkel postzegels nog te kopen. Sluitzegels is bij ons niet de gewoonte...
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Jemig, dat is nogal wat ja. Ik heb 2 proefdrukken laten maken. 1 bij Made for moments en 1 via Wij geboortekaartjes. Uiteindelijk zijn we voor die van Wij gegaan. 55 kaartjes met envelop en sluitzegels voor €143. Made for moments was ongeveer 240 geweest en indd met goudfolie en een ander soort standaard papier.

2 jaar geleden

Oef dat is een hoop geld. Zijn het uniek gemaakte kaartjes? Zou je eventueel de enveloppen nog los ergens anders kunnen bestellen om kosten te drukken? Wij hebben een kaartje laten ontwerpen door een bekende, dus zijn veel goedkoper uit. Voor 75 stuks, luxe papier (A6 formaat), enveloppen (zonder sluitzegels) en adresstickers zijn we €110 kwijt.

2 jaar geleden

Ik ben in totaal voor 30 kaarten + enveloppen + sluitzegel +- 144 euro kwijt geloof ik. Via hippe geboorte kaartjes. Heb dan de goedkoopste enveloppen maar wel de kaarten met Linnen papier en goudfolie.

2 jaar geleden

Het is maar net wat je zelf wilt. Je kunt een heel standaard kaartje kopen van 1.50 tot een heel bijzonder kaartje met uniek eigen ontwerp voor 5.00 bijv. Wij hebben nog niet definitief besteld maar zitten geloof ik voor 50 kaartjes incl envelop, drukkosten, verzendingskosten, uniek ontwerp op 270,-. Postzegels hebben we nog voor nieuwjaar gekocht ivm prijsverhoging van 5 cent per postzegels in 2023. Hoe vaak stuur je een geboortekaartje? Ik denk vooral doen waar je je goed bij voelt.

2 jaar geleden

Ik heb het aantal van onze kaarten verhoogd naar 75 kaartjes om het te vergelijken met jou. Wij hebben: - gouden foliekaarten - enveloppen met gouden inlay - niet het goedkoopste papier - sluitzegels (geen goud folie) Ik kom dan nog duurder uit dan jou en moet ook nog postzegels kopen. Ik kom dan uit op € 401 en er komen nog verzendkosten bij. Ik heb alleen zelf geen 75 kaarten nodig, maar dan heb je wel een idee. Kaarten ontworpen bij hippe-geboortekaartjes. Ik denk dat je het zo duur kan maken als jezelf wilt en wat hij mooi vind. Andere enveloppen ben ik al goedkoper, geen gouden inlay goedkoper, ander formaat goedkoper, ander papier goedkoper. Het is wat jullie willen.

2 jaar geleden

Wij komen op 225 als we 75 kaartjes+enveloppen zouden bestellen. Wel zonder sluitzegels erbij. De postzegels vorig jaar al aangeschaft ivm prijsverhoging dit jaar.

2 jaar geleden

Wij bestellen via kaartje2go straks als ze er is. Het is natuurlijk een meer standaard kaartje en we doen ook geen goudfolie, maar zijn zonder sluitzegels en postzegels 143 euro kwijt, maar je krijgt als je vooraf registreert met de vermoedelijke geboortedatum van je baby een e-mail met een 10% kortingscode én wanneer je op de uitgerekende datum bevalt krijg je je hele aankoopbedrag terug. Wij vonden dat het altijd wel gekker, mooier en duurder kan, maar dat we dat geld eigenlijk beter aan iets anders uit kunnen geven.

2 jaar geleden

Wij doen de geboortekaartjes via kaartje2go. Zitten nu op 42 kaartjes voor 138 euro (incl verzending). Hangt natuurlijk ook van je wensen af. Wij doen bijv geen folie wat je tegenwoordig wel vaak ziet bij geboortekaartjes 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

250 euro voor 50 kaartjes + enveloppen en 30 postzegels.. maar als ik alle items los vergelijk met 2 jaar geleden heeft de inflatie ook bij de geboortekaartjes toegeslagen 🙈. Dit is via Hippe Geboortekaartjes.

2 jaar geleden

110 kaartjes, effen witte enveloppen maar wel sluitzegels voor 210€, ga wel een kortingscode gebruiken op kaartje2go en minder kaartjes nemen heb nu maximum berekend. Wel een simpel kaartje zonder goud; uiteindelijk gooien de mensen het toch maar weg… (ik toch). Ook heb ik de babyborrelkaartjes voor erbij supergoedkoop via vistaprint besteld (visitekaartje). Denk dat ik voor 100 stuks (het minimum), iets van een 20€ met verzending betaald heb tov op de geboortekaartjes websites.