12 Reacties

2 jaar geleden

Wij gebruiken MyBambini. Die is draadloos en oplaadbaar via usb.

2 jaar geleden

Reactie op Shana13

Wij gebruiken MyBambini. Die is draadloos en oplaadbaar via usb.
Heb je een link of foto?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik moet zeggen, ik heb ook mybambinis. En gebruik hem vooral thuis om water op te warmen tot 50c en dan doe ik het in een thermosfles en gebruik dat later, dan is t iets afgekoeld en anders n beetje koud er bij. Vind dat zelf wel prettiger werken. Maar als ik niet genoeg warm water heb, kan ik het dus wel ter plekke nog opwarmen. Het nadeel van mybambinis vind ik dat hij het bij 80% batterij al veel minder snel doet. Dus veel opladen helaas.

2 jaar geleden

Mybambinis! Echt een aanrader, al zoveel gebruikt als we gingen lunchen of wat dan ook. Echt top🫶🏻

2 jaar geleden

Reactie op Ci23

Heb je een link of foto?

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze thermoskan. Water blijft heel lang heet: Bekijk Tommee Tippee Closer to Nature - draagbare flessen en voedselverwarmer - ideaal voor op reis - thermisch geïsoleerd - roestvrij staal met lekvrij deksel op: https://www.bol.com/nl/p/tommee-tippee-closer-to-nature-draagbare-flessen-voedselverwarmer-ideaal-voor-op-reis-thermisch-geisoleerd-roestvrij-staal-met-lekvrij-deksel/9200000010503044?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

My Bambinis. Echt een aanrader!!

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

Wij gebruiken deze thermoskan. Water blijft heel lang heet: Bekijk Tommee ...
Dit doen wij ook. Werkt ideaal 😊

2 jaar geleden

Dank voor alle reacties😍🌸 Ik zal MyBambinis even bekijken

2 jaar geleden

Ik gebruik een thermoskan echt ideaal blijft echt de hele dag warm
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Thermoskan van de action (zilveren) blijft +/- 10 uur lang warm!

2 jaar geleden

Ik heb een thermosfles die we altijd meenemen, denk dat die ooit bij de action heb gekocht maar weet het niet zeker, hij is in iedergeval knalroze🤣 maar ding werkt echt super! We gooien er kokend water in en 24u later is het nog heet