6 Reacties

vorige week

We hebben hier oliedoekjes van de kruidvat echt top werkt dat. Ook op de opvang hebben we hier een pak van voor als ze gepoept heeft. Dit laat een vettig laagje achter en daardoor een stuk minder last van zere billen.

vorige week

Hier doen we altijd bij zere billen schoonmaken met een warme nate washand. En dan maisena en dan sudo erop dat helpt zo onwijs goed hier!

vorige week

Herkenbaar, ik gebruik dan graag liniment reinigingsmelk van Weleda. Dat werkt goed (ook als er bijvoorbeeld veel droge vezeltjes in haar poep zitten), het veegt de billetjes makkelijker schoon en ik heb het idee dat het ook de huid kalmeert. Helemaal kalm en zen wordt ze er niet van, maar het werkt beter dan met alleen een vochtig doekje en er is een iets minder strijd.

vorige week

Ja hier ook oliedoekjes van de Kruidvat bij rode pijnlijke billen en die geef ik mee naar de opvang als ze er last van heeft.

3 dagen geleden

Met water/parfumvrije zeep de ontlasting eraf wassen; daarna goed drogen en even ruim de tijd nemen voordat je een nieuwe luier pakt zodat het goed droogt. Daarna smeer ik tepelzalf/wolvet op de rode plekken en dan een dun laagje sudo. Nooit smeren maar altijd deppend aanbrengen hier met 2 dagen weer zo goed als roze billen 馃憣馃徎

3 dagen geleden

Misschien eens vragen wat ze op de opvsng gebruiken? Of hoevaak ze haar luier verschonen? Ons dochtertje had ook altijd knalrode billen/ schaamlippen. Sinds ze haar vaker verschonen en ze haar eigen luiers meeneemt gaat het heel goed 鈽猴笍 Nergens meer last van.