20 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons meisje was het elke keer en tandje

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit laatste dagen ook heel erg! (Zie foto) Bij de opvang denken ze aan kiezen zeiden ze hij heeft ook mega vieze poep luiers

2 jaar geleden

Hier ook met vlage knal rode wangen en ook echt warm. Zijn hier echt de tandjes

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook laatste dagen last van rode wangetjes. En ook nog steeds geen tandjes. Dus ik volg 😅

2 jaar geleden

Dank voor alle snelle reacties mama’s ♥️ were in this together

2 jaar geleden

Kan het niet evt ook door kou komen? Of zijn ze niet een beetje schraal? Ik werk zelf op de opvang en heel veel kindjes hebben schrale rode wangen door het weer. Of inderdaad tandjes dat kan natuurlijk ook!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook hele rode wangetjes. Soms ook heel droog. Dacht eerst ook aan tandjes maar dat is het niet. Meestal word het in de middag/avond erger. Misschien door het weer?

2 jaar geleden

Bij ons was het een schraal huidje! Ze had ineens steeds een rood voorhoofd, ik dacht dat ik haar valpartij had onderschat;-) Maar een beetje zalf van Dr. Leenarts deed wonderen! Lekker vet houden dus die huid :-)

2 jaar geleden

Zoek even op winterwangen op Google. Zou dat het kunnen zijn?

2 jaar geleden

Mijn dochtertje ook knalrood en schraal, en ze zijn warm. Dit heeft ze al een paar maanden, waarschijnlijk door de kou en tandjes!

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook 1 rood wangetje door een doorkomend tandje 🥺 Drinken jullie kindjes hierdoor ook zo slecht?

2 jaar geleden

Ons dochtertje had ook wekenlang rode wangetjes. Rood en wat droog. Na 3 dagen creme smeren is het ineens weg 🙈 Ondanks dat ze ook nieuwe tandjes krijgt 😋

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ons dochtertje had ook wekenlang rode wangetjes. Rood en wat droog. Na 3 da ...
En ze waren best wel flink rood haha

2 jaar geleden

Onze dochter heeft ook 1 knalrode wang, soms 2… hier komt het echt door de tandjes, ze kwijlt ook veel🙈

2 jaar geleden

Hier constant. Het komt en het gaat. Ben al bij de huisarts geweest en heb hormoonzalf gekregen, maar dat gebruik ik liever niet.

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

Hier constant. Het komt en het gaat. Ben al bij de huisarts geweest en heb ...
Ahh waarom liever niet? Lijkt me best pijnlijk voor hem als het zo droog/ kapot is 🥺

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje was het door vercshillende voedingsallergieen namelijk ei ,courgette, bananaan, appel,patatjes

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ahh waarom liever niet? Lijkt me best pijnlijk voor hem als het zo droog/ k ...
Omdat hormoonzalf hartstikke slecht voor de huid is omdat je huid er heel dun van wordt. Je mag het ook niet te lang gebruiken. De babyhuid is al zo dun!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft echt ontzettend goede huid zonder veel ervoor te doen al sinds de geboorte, om jaloers van te zijn gewoon haha. Maar nu met winter begon ook wel beetje te trekken en droog te zijn en pure kokosolie loste het niet op. Hij kreeg toen ook beetje rode wangen en toen heb ik cetemacragol gehaald (zonder vaseline) kan met of zonder recept bij de apotheek. Ik vind dat echt de meest effectieve creme voor plekjes ens en zit nauwelijks wat in qua ingrediënten. Het is niet helemaal 100% natuurlijk zoals kokosolie of shea butter, maar goed werkt het wel en droogt ook mega snel op.

2 jaar geleden

Onze dochter heeft het nog steeds ook. Ga ook een cetomacrogol zalf proberen, sudocreme werkt trouwens ook!