13 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou bellen, voor mijn VK was dit twee weken terug meer dan voldoende reden voor ZH opname met één nacht observatie.
3 jaar geleden
Reactie op nnmmmtx
Oké, ik ben benieuwd…leuk als het lukt ons op de hoogte te houden 😀
Afwachten, bloeden is nu gestopt! Dus kan inderdaad start van bevalling zijn.
Ze beweegt voldoende en de intense krampen zijn verdwenen. Afwachten of het komende nachten gaat rommelen. Zolang het allemaal hierbij blijft is er geen actieve bloeding en kan het gewoon horen bij de bevalling 😁
Hoewel ik veel geduld heb, hoop ik niet dat het zo door blijft rommelen. Dan heb ik haar liever gewoon veilig in mijn armen!
3 jaar geleden
Nou het is er nog steeds, ik ga morgen weer even bellen. Iedere avond hetzelfde. Terwijl ik overdag helemaal geen last heb. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Toch wel beetje verontrustend onder, maar voel haar weer goed dus zal vast in orde zijn. Zolang het niet richting een maand verbandje gaat ga ik er maar vanuit dat het oké is. Maar morgen wel even overleg dat ik nu al 3 avonden op rij telkens bloedverlies heb.
3 jaar geleden
Reactie op immy1295
Nou het is er nog steeds, ik ga morgen weer even bellen. Iedere avond hetze ...
Ik ben 2 dagen hiervoor opgenomen geweest. Het was niet duidelijk waardoor ik bloed verloor. Uiteindelijk blijkt mijn ijzer VEEL te laag en kreeg ik te horen dat m'n bevalling ook medisch zal worden hierdoor. Dus ook zeker dat even laten checken
3 jaar geleden
Ik had gisteren met 37+4 ook ineens veel helder bloed verlies en een groot stolsel bloed in het toilet! ( ter grote van een knikker) toen vk gebeld en moest me melden in het zh. 1 u CTG gehad en inwendige en uitwendige echo. Met de kleine was het gelukkig allemaal goed maar onduidelijk waar het vandaan komt. Ik hou het nu goed in de gaten en had vannacht idd ook mega krampen en harde buiken. Is het bloeden bij jou al gestopt of ben je ondertussen al bevallen? Succes nog even!
3 jaar geleden
Nee hoor hier nog niet bevallen. Ik wacht rustig af.
Ik heb uiteindelijk uitstrijkje en kweekjes gehad.
Maar heb geen bacterie en ook geen soa (niet verwacht) uitstrijkje was ook in orde.
Ik had wel een klein plekje op de baarmoedermond, wat de irritatie kon veroorzaken. Maar zowel de verloskundige als de gynaecoloog vonden dat te weinig om die regelmatige bloedingen te veroorzaken.
Ik heb voor de zekerheid wel een antibiotica kuur gekregen omdat niet alle bacteriën even betrouwbaar zijn in je zwangerschap, maar een bacterie zou geen bloeding kunnen veroorzaken.
De een naar laatste keer controle afgesproken dat als ik nog een keer (al is het weinig) bloed zou verliezen ik weer ctg etc zou krijgen.
Gelukkig geen bloeding meer gehad. Ze zit nog veilig en warm in mijn buikje en buiten haar bewegingen en soms een voorwee etc na gaat het dus helemaal goed.