9 Reacties

2 jaar geleden

Bedoel je die schelpen die je lost moest aanschaffen? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Muffin01

Bedoel je die schelpen die je lost moest aanschaffen? 😊
Ja! Dit setje

2 jaar geleden

Ja kan alleen moet je bij sommige kolven een ander koppel snoer kopen omdat er dan in de motor maar 1 aansluiting zit. Maar de flesjes en schilden kun je gewoon gebruiken.

2 jaar geleden

Ik heb Medela freestyle gekocht. En gebruik daardoor alleen de flesjes die bij de andere set zaten. De rest past niet.

2 jaar geleden

Ik had ook een symphony setje gekocht en wilde idd ook een kolf kopen daarbij. Vond het heel gek dat Medela het zelf niet had. Dus ben verder gaan zoeken en kwam op deze https://voorjouwkroost.nl/product/verzorging/kolven/medela-symphony-ombouwset-naar-horigen-beature/?attribute_welke-afkolfset-wil-je-ombouwen=Symphony+Personal+Fit+PLUS&utm_source=Google+Shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Google+Mercant&gclid=Cj0KCQiA0oagBhDHARIsAI-BbgcURlj4CskmZUd8Th71HiOlqJ2swccw4YSC6K9BWzYOvVB3nMOI8wAaApyUEALw_wcB Dit is zo een ombouwset van het merk horigen en ik heb het toen bij mijn eerste 2 jaar lang gebruikt. Geen klachten gehad. Heb nu een handsfree (en draadloze) kolf gehaald. Vind dat ideaal met 2 kindjes..

2 jaar geleden

Ik heb nog wel zo'n set liggen.. heb hem 3x gebruikt in de kraamweek en nu niet meer nodig. Je kan hem tegen een kleine vergoeding wel overnemen.

2 jaar geleden

Top! Dank jullie wel (idd een slimme commerciële zet van Medela om bij hun andere kolven andere setjes te doen..)

2 jaar geleden

Reactie op Miekje33

Ik heb nog wel zo'n set liggen.. heb hem 3x gebruikt in de kraamweek en nu ...
Dank voor t aanbod! Maar die set heb ik al gekocht, zoek er een kolf bij :)

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde setje van medela en heb toen via marktplaats alleen een motor overgekocht van Avent. Enige wat ik toen nog nodig had was een splitsing in het snoertje waardoor ik m dubbel kon gebruiken. Maar werkte prima, denk dat het op die manier met elke losse motor wel kan