49 Reacties

2 maanden geleden

Kan er nog niet veel mee 🤣🤣

2 maanden geleden

Hier vaak 2 staartjes, maar als er wat minder tijd is gewoon 1. Op de opvang vlechten ze haar haar wel eens in met 2 staartjes, maar dat moet ik zelf nog even oefenen haha!

2 maanden geleden

Zijkantjes lekker kort. Krulletjes bovenop 😍

2 maanden geleden

kan/doe er nog niets mee 🙋🏻‍♀️

2 maanden geleden

Achter begint het nu eindelijk wat te worden! Bovenop helaas nog dun en plat, dus dat is slechts een kwestie van een beetje naar opzij kammen. Ik vind het wel jammer dat ze (nog) niet mijn haar heeft haha, ben zelf geboren met een hele bos en had met een paar maanden al staartjes! Nu nog steeds veel en dik haar. Maar komt nog wel goed verwacht ik 😃

2 maanden geleden

We hebben dit weekend maar een keer een hanenkam uitgeprobeerd! Ik vond het super stoer!

2 maanden geleden

Onze "coupe" 🤣

2 maanden geleden

Soms een speldje om het haar uit haar ogen te houden. Staartje(s) is nog geen succes 😅

2 maanden geleden

Hier al een dikke bos, dus altijd een staartje, inmiddels kan al haar haar wel in een staart 🙈.

2 maanden geleden

Ik doe vaak een beetje gel in om het naar de zijkant te houden. Een beetje een kakker kapseltje zo. Binnenkort moeten we echt weer naar de kapper!

2 maanden geleden

2 flinke antennes zitten er bovenop, we zeggen altijd dat we onze wifi modem hebben meegenomen. Doen dit meestal met zo’n priegelelastiekjes, en dan soms nog met een speldje de pony naar de zijkant, of juist speldjes bij de staartjes

2 maanden geleden

Reactie op GAL1

Zijkantjes lekker kort. Krulletjes bovenop 😍
Wat een droppie! En die krulletjes 😍

2 maanden geleden

Als ik er tijd voor heb vind ik het leuk om te kijken wat ik er allemaal mee kan! Ze is er inmiddels aan gewend, eerste staartje toen ze 2,5 maand oud was😍

2 maanden geleden

Krullenbol❤️

2 maanden geleden

Hier meestal zo'n staartje 🤣 voor is het echt lang en dan hangt het voor haar ogen, naar achter kan nog geen staartje. Ook valt die lok voor naar rechts dus links een staartje lukt niet 🫢

2 maanden geleden

Haar haartjes zijn bovenop behoorlijk lang dus ik los het zo op 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Lisanne-1234

Als ik er tijd voor heb vind ik het leuk om te kijken wat ik er allemaal me ...
Die strikjes 😻 waar heb je die van?

2 maanden geleden

Reactie op Sophie-P

Die strikjes 😻 waar heb je die van?
Alles komt van Ali express🙊 Daar hebben ze hele leuke clipjes, strikjes en elastiekjes!

2 maanden geleden

😍

2 maanden geleden

Hier ook al een lekker bosje! 😍