49 Reacties

2 maanden geleden

Klein knotje vind ik ook helemaal lief, met bolletje, bloemetje of strikje erin 馃グ

2 maanden geleden

Eigenlijk altijd naar de zijkant!

2 maanden geleden

Wanneer je collega (kdv) de haren van je dochtertje kan vlechten 馃槺馃お鉂わ笍

2 maanden geleden

Onze coupe 馃構

2 maanden geleden

Reactie op mitchella22

Wanneer je collega (kdv) de haren van je dochtertje kan vlechten 馃槺馃お鉂わ笍
Hee wat leuk, jij werkt dus op een kdv? Ik zit eraan te denken om er te gaan werken, ben nu thuisblijfmoeder en kom uit de sociale sector. Lijkt me leuk want heb dit altijd al wel gewild en zo kan mijn dochtertje ook mee. Hoe bevalt het? Is het moeilijk om je aandacht eerlijk te verdelen met andere kindjes en hoe reageert je dochter er allemaal op? Liefs!

2 maanden geleden

馃グ

2 maanden geleden

Reactie op ananas23

Hee wat leuk, jij werkt dus op een kdv? Ik zit eraan te denken om er te gaa ...
Hee wat leuk! Ik werk ook pas sinds kort op het kdv. Ik merk dat je aandacht verdelen wel goed gaat maar dat het wel intensiever is dan je denkt. Eerst dacht ik het zal wel meevallen馃 ik heb hiervoor ook thuis gezeten en dan zijn de kange dagen wel pittig soms. Maar het is zo leuk馃ぉ mijn dochter vind het ook echt hartstikke leuk om te gaan maar ze is wat dat betreft een heel makkelijk kind. Ze zit op de groep naast mij en ziet mij ook regelmatig! Sommige dagen heeft ze wel dat ze dan denkt heeee mama ik mag mee en als ze dan nog niet mee mag dan gaat ze eventjes huilen maar dat is ook nadat ik weer uit het zicht ben in 2 tellen over. Maar dat gebeurt eigenlijk vaker niet dan wel! Plus in mijn pauze kan ik even gaan knuffelen met haar馃グ

2 maanden geleden

2 staartjes want haartjes worden te lang voor 1 staartje 馃槀

2 maanden geleden

Zoet gehouden met rozijntjes 馃グ

茅茅n maand geleden

Staartjes馃ぉ

茅茅n maand geleden

Jaxx heeft een wit Haags matje, achter groeit alles, voor niks 馃ス馃槀

茅茅n maand geleden

Of ingevlogen staartjes

茅茅n maand geleden

Reactie op Daan590

Hier ook al een lekker bosje! 馃槏
Wauw wat een mooi jongetje

茅茅n maand geleden

Ik zou haar haren wel willen 馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op MGSS

Ik zou haar haren wel willen 馃ス
Wow馃槺 dat is al heel lang馃槺馃槏鉂わ笍

茅茅n maand geleden

De opvang heeft voor het eerst haar haartjes in een 'knotje' gedaan haha! Zo lief 馃ス

茅茅n maand geleden

Ze krijgt krulletjes aan de achterkant. Kunnen er nog weinig mee en ze vind het vreselijk als ik iets in haar haren doe 馃ゲ馃槄

茅茅n maand geleden

dit is de status hier atm馃槀馃槀馃槀 hij is echt licht bruin geworden joh ipv zwart, maar nog steeds niet super veel

茅茅n maand geleden

Reactie op rcnske

dit is de status hier atm馃槀馃槀馃槀 hij is echt licht bruin geworden joh ipv zw ...
door de wind etc gaat alles boven zo grappig omhoog staan馃槀馃槀馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op rcnske

dit is de status hier atm馃槀馃槀馃槀 hij is echt licht bruin geworden joh ipv zw ...
Z鈥檔 haar is inderdaad licht zeg!