28 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb hier gelukkig geen last van want dit lijkt me onwijs heftig voor jou! Kan dit komen door de hormonen? Misschien met een prof gaan praten?
3 jaar geleden
Ik heb dit ook erg gehad en soms nog. Enorm gevoelig voor geur onder andere en veel irriteren. Het is voor nu bij mij afgenomen (15 wkn). Als je weet dat het is begonnen na je zwangerschap, onthou dan dat dit echt komt door de hormonen. Bizar he, dat je als persoon zo kan veranderen.
Erover hebben helpt misschien wel. En wat Auroravh zegt even misschien afstand. En kijk naar de dingen die je op bepaalde momenten wel leuk en fijn vind.
3 jaar geleden
Bij de zwangerschap van mijn zoons had ik dat ook. Ik irriteerde mij dood aan alles. Zelfs als hij ademde werd ik woedend. 🥲 Hij kon letterlijk NIETS goed doen. Écht zielig, maar ik was echt verblind en verslonden door de hormonen. Heeft echt wel een tijdje geduurd voor ik weer echt lief tegen hem kon doen. Nu zwanger van een meisje en ik adoreer hem echt.. prijs hem elke dag de hemel in. 🥹
3 jaar geleden
Ellendige hormonen…. En heb ook weleens gehoord dat je lijf dan soort van denk he kijk eens even extra kritisch, is dit een goede vader voor je kind? Gaat als t voor de tijd gewoon goed zat, vanzelf weer over!
3 jaar geleden
Reactie op esra_esmir
Bij de zwangerschap van mijn zoons had ik dat ook. Ik irriteerde mij dood a ...
Wauw zou het aan het geslacht liggen. Hier al een dochter en zwanger van de 2e meid nu. Ik word altijd smoorverliefd op mijn man in de zwangerschap. Don’t know why maaar alles kriebelt gewoon 😅
3 jaar geleden
Reactie op julibabymd
Wauw zou het aan het geslacht liggen. Hier al een dochter en zwanger van de ...
Ik ben ook zwanger van een meisje maar bij mij is het echt met momenten.
Ik kan hem soms echt niet uit staan en vind hem bij alles dom en irritant en het andere moment wil ik opnieuw met hem trouwen en zit ik zo wat in zijn broek zak... 😅
3 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap ook. Echt z’n geur.. eerst vond ik die heerlijk en nu vraag ik of hij wilt gaan douchen 🤣. Maar echt, het gaat over! Dalijk zie je hem knuffelen met jullie baby’tje en komt die verliefdheid vanzelf weer!
3 jaar geleden
Herkenbaar. Vorige en huidige zwangerschap. Komt denk ik ook door de misselijkheid, kan geen enkele geur dan aan. Gelukkig wordt het nu beter en kan ik weer normaal knuffelen. Heb het gewoon uitgelegd. Zijn echt hormonen, komt helemaal goed daarna!
3 jaar geleden
Reactie op Hildeg84
Herkenbaar! Maar ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook. Beide keren o ...
Nee dat maakt niks uit🙈 Ik had dit bij mijn dochter ook. Echt extreem erg. Kon niet eens samen slapen, ik irriteerde me aan zijn ademhaling, geur, gewoon zijn aanwezigheid. Ik had het juist mijn 1e zwangerschap niet (jongetje)
Nu weer wel ook een jongetje. Maar bij mijn dochter was het echt het ergst. Die stomme rot hormonen. Hoop dat het snel voorbij😅
3 jaar geleden
Pfff t zelfde hier, irriteer me ook de hele tijd aan alles! Hoop dat t snel over is
3 jaar geleden
Ik heb hier sinds een paar weken ook echt last van. Alles irriteert me. Het geeft echt een hele grote druk op onze relatie. En twijfel ik inderdaad of hij wel de juiste voor mij is. Er zijn ook momenten dat ik niet bij hem weg te slaan ben….. maar betrap mezelf er ook steeds vaker op, dat ik hem niet eens een kus geef als ik thuis kom…..