8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een in 74/80, zodat het ook nog een tijdje mee kan. En het niet zo proppen is over de gewone kleding heen. Nu een beetje aan de grote kant (we zijn net gestart in 74) , maar kan prima!

2 jaar geleden

H&m heeft vaak wel betaalbare pakjes. Decathlon ook, maar weet niet of dat ook in deze maatjes is.. Zou wel een maat groter doen om de winter door te komen

2 jaar geleden

Ik heb er eentje van Name it. Kan best lang mee haha... niet te dik, prima voor dit weer op de fiets.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik heb er eentje van Name it. Kan best lang mee haha... niet te dik, prima ...
Geen echt heel dik skipak maar op de fiets is vooral water en winddicht belangrijk 馃槉

2 jaar geleden

Wij hebben deze in maat 74/80 van Lil Atelier 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Wij hebben deze in maat 74/80 van Lil Atelier 馃槉
Ook geen skipak trouwens, maar wel water en winddicht. Voetjes en handjes kun je omvouwen zodat die ook warm zijn

2 jaar geleden

Wij hebben geen skipak maar deze fietszak. Erboven zn winterjas en wantjes. Lekker warm en daarbij een poncho voor als het regent

2 jaar geleden

Wij hadden de eigen maat en een maatje groter gekocht via Vinted, ik dacht, dan geeft het niet zo als ze er snel uitgroeit. Maar toen het kleinere maatje in de was moest, bleek die grotere ook prima te passen. Oftewel maatje groter kan geen kwaad 馃槉