13 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken al vanaf dat onze dochter twee weken is een slaapzakje met een lakentje ! Erg blij mee, op deze manier ligt ze nooit koud en kun je haar wel de geborgenheid bieden.

3 jaar geleden

Het is opzich niet nodig gezien een slaapzak vaak warm genoeg is. Maar onze kleine ligt al sinds week 1 (overleg kraamzorg) in een slaapzak met wollendeken. Wol reguleert vandaar wol. En dan kun je hem een beetje instoppen. Neemt niet weg dat hij alsnog iets naar boven "kruipt" en naar de zijkant in de cosleeper gaat liggen.

3 jaar geleden

Hier ook gewoon een slaapzakje met dekentje. 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op IrmaB23

Wij gebruiken al vanaf dat onze dochter twee weken is een slaapzakje met ee ...
Precies! Goed om te horen. Als ik vragen mag: Wat voor kleren doe je aan in de slaapzak? En gebruik je dan een zomerslaapzak?

3 jaar geleden

Hier ook een slaapzak (zonder mouwen) en lakentje! Slaapzak van prenatal tog 1.0 en dan haar ledikantlakentje strak vastmaken 馃槉 Ze heeft verder alleen een lange romper aan. Altijd warm dat kind haha... Op haar kamer is het nu rond de 21 gr (plat dak en zon erop) 馃ズ

3 jaar geleden

Reactie op Charly-jz

Precies! Goed om te horen. Als ik vragen mag: Wat voor kleren doe je aan in ...
Ik heb nu een slaapzak met tog waarde 0.5 en een romper met lange mouwen. Haar kamertje is nu al wel 23gr ... Oude boerderij waar de zon de hele dag op staat. Ben een beetje zoekende. Airco lijkt mij nog te enthousiast om aan te zetten.

3 jaar geleden

Wij gebruiken sinds het begin een Inbakerslaapzak van puckababy (Piep) en een lakentje als het frisser is.

3 jaar geleden

Reactie op IrmaB23

Ik heb nu een slaapzak met tog waarde 0.5 en een romper met lange mouwen. H ...
Wij hebben vanavond even de airco aangezet! Ze kon niet slapen vd warmte. Even lekker op mij gelegen beneden, kon haar kamer afkoelen tot 20gr 馃槉 Nu slaapt ze w茅l in haar eigen bed haha

3 jaar geleden

Hier puckababy piep met een wollen deken. Ze heeft alleen lange mouwen romper in de piep aan. Voorheen hadden we nog een deken erover maar dat is al een tijd niet meer nodig

3 jaar geleden

Hier een slaapzak en lakentje! Op de KDV gebruiken ze ook een lakentje iver de slaapzak overigebs

3 jaar geleden

Dank je wel dames! Ik heb een slaapzak besteld en ga het even proberen 馃槉

3 jaar geleden

Gewone slaapzak en daarboven het lakentje van Fedde&Kees. Geen gedoe met niet strak kunnen in stoppen en geeft geborgenheid. Werkt hier perfect. Als het koud is eventueel nog den ledikant deken daarboven maar met de oplopende temperaturen is die hier vaak niet nodig.