13 Reacties
3 jaar geleden
Het is opzich niet nodig gezien een slaapzak vaak warm genoeg is.
Maar onze kleine ligt al sinds week 1 (overleg kraamzorg) in een slaapzak met wollendeken. Wol reguleert vandaar wol. En dan kun je hem een beetje instoppen.
Neemt niet weg dat hij alsnog iets naar boven "kruipt" en naar de zijkant in de cosleeper gaat liggen.
3 jaar geleden
Reactie op Charly-jz
Precies! Goed om te horen. Als ik vragen mag: Wat voor kleren doe je aan in ...
Ik heb nu een slaapzak met tog waarde 0.5 en een romper met lange mouwen. Haar kamertje is nu al wel 23gr ... Oude boerderij waar de zon de hele dag op staat. Ben een beetje zoekende. Airco lijkt mij nog te enthousiast om aan te zetten.
3 jaar geleden
Wij gebruiken sinds het begin een Inbakerslaapzak van puckababy (Piep) en een lakentje als het frisser is.
3 jaar geleden
Reactie op IrmaB23
Ik heb nu een slaapzak met tog waarde 0.5 en een romper met lange mouwen. H ...
Wij hebben vanavond even de airco aangezet! Ze kon niet slapen vd warmte. Even lekker op mij gelegen beneden, kon haar kamer afkoelen tot 20gr 馃槉 Nu slaapt ze w茅l in haar eigen bed haha
3 jaar geleden
Gewone slaapzak en daarboven het lakentje van Fedde&Kees. Geen gedoe met niet strak kunnen in stoppen en geeft geborgenheid. Werkt hier perfect. Als het koud is eventueel nog den ledikant deken daarboven maar met de oplopende temperaturen is die hier vaak niet nodig.