4 Reacties
3 jaar geleden
Als je mij vraagt klinkt het als een botte trut... ondanks de empathie van een theezakje van deze dame klinkt het wel alsof ze geen risico neemt. Misschien is het een idee om je gevoel is met haar te bespreken? Als dat niks oplevert heb je (volgens mij sws altijd het recht op een andere gynacoloog) dit is natuurlijk wel een spannende optie maar als je je er echt niet fijn bij voelt mag je volgens mij altijd ook zonder gesprek een andere arts vragen. Misschien kan de huisarts ook nog een rol spelen.
Vind het een lastige situatie voor je en wens je veel sterkte!
3 jaar geleden
Reactie op J_18
Ligt niet aan jouw hoor, als je er geen goed gevoel bij hebt gewoon probere ...
Mijn volgend afspraak is wel met iemand anders, Ben daar wel in opgelucht.
Want de gynaecoloog waar ik nu dus bij gaat is zogezegd nog in een soort stage/opleiding.. maar zit wel al alleen
en blijkbaar gaat haar naam al de ronde dokters en zelf verpleegsters draaien met hun ogen als ze de naam horen.
3 jaar geleden
Reactie op Mathildegniffel
Als je mij vraagt klinkt het als een botte trut... ondanks de empathie van ...
Ja inderdaad, vind dat ze over alles zo licht gaat. Ik ben normaal iemand die altijd te laat naar de dokters ga en nu moet ik niet alleen aan mezelf denken.
En over mijn medisch dossier doet ze mega licht terwijl de andere dokters hier echt zo licht niet overgaan.
Ben al 2x binnen gestuurd door een andere dokter.
En als ik dan bij de gynaecoloog ga zegt ze oké maar ge zijt naar huis gestuurd dus das goed.