Vandaag een pakketje van vinted binnengekregen met smartmax diertjes, heel leuk speelgoed alleen is het niet meer heel fris helaas… ik wil het daarom dus even goed schoonmaken en vooral in de randjes zit viezigheid.. heeft iemand dit speelgoed ook en zoja hoe maken jullie dit schoon?🫣 op hun site staat dat je het niet in een emmer water enzo mag zetten namelijk, en zit er eigenlijk niet op te wachten om alles echt stuk voor stuk met de hand te doen🤪
Hier gaan ze wel eens mee in de vaatwasser, heb eigenlijk nooit gelezen hoe je het precies schoon moet maken en toen er hier een tijdens het eten in de yoghurt belanden dacht ik dat kan wel mee. Tot nu doet het speelgoed het nog prima na een rondje vaatwasser
Hier gaan ze wel eens mee in de vaatwasser, heb eigenlijk nooit gelezen hoe ...
Oo ja dat stond er ook bij op de site dat dat niet mocht maar zat ook al in twijfel om t gewoon te proberen haha denk dat ik dat maar ga doen, heb jij alle onderdelen erin gehad? Zowel de voor en achterkant en de staafjes??
Ik heb het gewoon met een sopje + doekje gedaan en dan zo afspoelen dat niet de binnenkant nat wordt zeg maar (dus met het gat omlaag houden). En dan met een vochtige doek de binnenkant